کد خبر: ۳۳۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱ 22 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محمد حسین فولادی روز سه شنبه اظهار کرد: این برنامه ها در 46 سر فصل با موضوعات مختلف در این شهرستان اجرا می شود.
 
وی افزود: اجرای برنامه های بسیج برای دورترین نقاط روستایی این شهرستان هم پیش بینی شده و هر پایگاه مقاومت یک برنامه شاخص فرهنگی، بصیرتی و اعتقادی در 2 بخش خواهران و برادران اجرا می کند.
 
سرهنگ فولادی یادآور شد: بسیج در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، رزمی، اقتصادی و علمی حضور چشمگیری دارد و با عملکرد خود توانسته انگیزه خدمت در جامعه را فراهم کند.
 
فرمانده سپاه ناحیه ایوان گفت: عمده ترین برنامه های این هفته در قالب برگزاری یادواره شهدا، سرکشی از خانواده های شهدا، غبارروبی مزار شهدا، نشست های بصیرتی و مسابقات ورزشی است.
 
وی تاکید کرد: از جمله برنامه های شاخص و مهم این هفته افتتاح طرح های عمرانی و محرومیت زدایی دورترین مناطق روستایی است که بخشی از آنها در هفته بسیج و بخشی نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسند.
 
سرهنگ فولادی افزود: در بخش زرنه 6 باب منزل مسکونی از هفته دفاع مقدس تا هفته بسیج تکمیل و به بهره برداری می رسد همچنین سه باب مسجد که 2 باب در ایوان و یک باب نیز در روستای ویله است، افتتاح می شود.
 
وی یادآور شد: تا پایان سال جاری 23 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) که کار ساخت و ساز آنها توسط سپاه صورت گرفته است، به بهره برداری می رسند.
 
سرهنگ فولادی اظهار کرد: بسیج از ابتدای تشکیل تاکنون با تکیه بر فرهنگ عاشورا و انتظار، موفقیت های چشمگیری در همه عرصه ها کسب و به یادگار گذاشته است که این امر نشان از ظرفیت بالا و اقتدار بسیج دارد.
 
فرمان تاریخی تشکیل بسیج مستضعفان پنجم آذر سال 1358 از سوی امام خمینی(ره) صادر شد بر این اساس از 30آبان تا 6 آذر هفته بسیج نامگذاری شده است. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار