حسین الله‌کرم و شوراى هماهنگى حزب‌الله درباره سعید طوسى بیانیه‌ای را منتشر کردند.
کد خبر: ۳۳۳۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 23 November 2016
به گزارش تابناك رضوي؛ متن این بیانیه که در صفحه رسمی حسین الله‌کرم در اینستاگرام منتشر شده؛ به شرح زیر است:

چندى است صداى آمریکا، BBC و ... با پرداختن به فساد اخلاقى فردى بنام سعید طوسى تلاش دارند از یکسو مکیت اسلام و قرآن را زیر سوال برده و از طرف دیگر دفتر رهبرى را حامى متخلف معرفى کنند. گرچه طرح و گسترش فحشا در مکیت اسلام حرام است اما به خاطر مقابله با اتهامات گسترش یافته توجه همگان را به نکات زیر جلب مى‌نمائیم.

١- سعید طوسى قارى قرآن و وابسته به شورایعالى قرآن است که در آموزش نوجوانان فعال بوده، متهم می‌باشد که در سفر به مسابقات ترکیه با یکى از نوجوانان ارتباط جنسى گرفته است. این درحالى است که مقررات شورایعالى قرآن اجازه سفر بدون خانواده را به نوجوانان نمى‌دهد.

٢- پرونده شکایت خانواده نوجوان فوق به اتهام فاعلیت طوسى در قوه قضائیه تشکیل مى‌شود که متهم طى مراحل بازپرسى، دادگاه بدوى، تجدیدنظر و ... تبرئه مى‌شود.

٣- خانواده‌هاى شاکى نوجوانان دیگرى به پرونده مى‌پیوندند یا پرونده دیگرى مبنى بر سه اتهام فاعلیت، تشکیل خانه فساد و دعوت به فحشا علیه طوسى تشکیل مى‌شود که در مراحل بازپرسى، دادگاه بدوى و ... طوسى از دو اتهام اول تبرئه و در اتهام سوم به ٤ سال زندان محکوم مى‌شود. این پرونده در مراحل تجدیدنظر و ... در حال دنبال شدن است.

٤- بى‌تردید رسیدگى به این پرونده مانند دیگر پرونده‌ها در قوه قضائیه به نتیجه خواهد رسید اما لازم است مدعى‌العموم علاوه بر درخواست اشد مجازات براى طوسى، در دفاع از مکیت اسلام و قرآن و دفتر رهبرى، پرونده دیگرى علیه حامیان وى تشکیل دهد زیرا کلاس‌هاى قرآن در محله‌ها و مساجد با کاهش حضور نوجوانان روبروست و خانواده‌هاى تحت تاثیر مطالب فوق‌الذکر ممانعت دارند. ضمن اینکه دشمن مى‌کوشد با ارتباط دادن موضوع به دفتر رهبرى، علاوه بر وهن اسلام، محبوبیت رهبرى را کاهش دهد. آنها به خوبى مى‌دانند که مشروعیت دفاع از سوریه و عراق و شهادت مدافعان حرم به حکم رهبرى است، از این رو مدعى‌العموم را دعوت به انجام مطالب زیر داریم:

الف- اگر فردى در دفتر رهبرى با سوءاستفاده از دفتر به حمایت از طوسى برخواسته و یا در ایام محاکمه او را در مجالسى با حضور رهبرى یا در افتتاحیه مجلس کنونى و ... شرکت داده به اتهام وهن دفتر رهبرى محاکمه گردد.

ب- شورای عالى قرآن یا هر دستگاهى ازجمله صدا و سیما، مجلس کنونى و ... اگر با اطلاع از پرونده اتهام طوسى، اقدام به حمایت از وى و اجراى برنامه توسط طوسى داشته‌اند را به اتهام وهن مکتب اسلام و قرآن محاکمه نماید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار