رییس پلیس قصرشیرین از دستگیری مهندس قلابی شرکت نفت که اقدام به اخذ مبالغی وجه نقد از شهروندان این شهرستان برای رفع مشکل بیکاری آنها کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۳۳۳۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹ 23 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،سرهنگ عنایت فلاحی افزود: به دنبال مراجعه شهروندان به مرکز پلیس انتظامی قصرشیرین مبنی بر این که شخصی با هویت معلوم خود را به عنوان رییس شرکت نفت در منطقه نفت شهر معرفی کرده و به بهانه استخدام مبلغ هفت میلیون ریال از مردم دریافت کرده است، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی اظهارکرد: با اقدام های اطلاعاتی، فرد کلاهبردار شناسایی و با کشف محل اخفای وی، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.
فرمانده انتظامی قصرشیرین با بیان اینکه تاکنون پنج تن از شهروندان قصرشیرین از این شخص کلاهبردار شکایت کرده اند، بیان کرد: شهروندان می توانند در صورت اغفال از سوی فرد متهم شناسایی شده، برای پیگیری و اعلام شکایت به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کنند.
سرهنگ فلاحی اضافه کرد: اطلاع رسانی به مردم در خصوص اعتماد نکردن به اینگونه اشخاص صورت گرفته و همچنین شناسایی سایر فریب خوردگان از سوی فرد دستگیر شده نیز در دستور کار پلیس است.
وی از شهروندان خواست در صورت مواجه با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق تماس به فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.
شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه و در اختیار داشتن 186 کیلومتر نوار مرزی با عراق، دارای 2 معبر رسمی پرویزخان و خسروی است که مبادلات اقتصادی به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این 2 مرز انجام می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار