درآیین عطر افشانی و گلباران مزار شهدا تربت جام عنوان شد؛
ریاست اداره سازمان تبلیغات اسلامی تربت جام گفت: شجره طیبه بسیج در مقابل شجره های خبیثه ملعونه عالم به دست مبارک امام خمینی(ره) غرس شد.
کد خبر: ۳۳۴۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 24 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، حجت الاسلام حبیب الهد زاهدی در آیین باشکوه عطر افشانی و گلباران گلزار شهدای بهشت بنی(ص) تربت جام  با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره معمار بسیج بيان كرد: شجره طیبه بسیج که دیروز به دست مبارک حضرت امام خمینی(ره) در ایران اسلامی غرس شد، امروز در اقصی نقاط جهان لرزه به تن استکبار جهانی انداخته است.

زاهدی افزود: امروزه تنها تشکلی که شاخه ی شجره های خبیثه ملعونه عالم را می شکند همان تفکر بسیجی است که امام عزیز با تأسی از قیام سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در  پنجم آذر 1358  تشکیل داد.

وی تصریح کرد: شهدای عزیز و گرانقدر با تربیت در این "مدرسه عشق" با بی اعتنایی به تجملات دنیوی در ابتدا به مولای خود امیرالمومنین علی(ع) و امام حسین(ع) اقتدا کردند و  برای حفظ و حراست از  این آرمان و مکتب عاشقانه و مظلومانه در خون غلطیدند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا عزیز همان تربیت یافتگانی بودند که با  پشت پا زندن به تمام رزق و برق های زمانه با مشی حسینی و انقلابی قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس(ع) درس خدا محوری، ولایت پذیری، ولایت مداری و  پشتیبانی از ولایت فقیه زمان را به ما آموختند.

ریاست اداره سازمان تبلیغات اسلامی تربت جام ادامه داد: امروز فریاد آزادی خواهی ، مظلوم یاری و استکبار ستیزی ملل مسلمان و حتی غیر مسلمان نشأت گرفته از  تفکر  بسیج و شهدا گرانقدر است.
زاهدی با اشاره به این که دشمنان به دنبال ضربه زدن به جبهه و خط امام راحل و فرماندهی معظم کل قوا هستند تأکید کرد: یکی از نیاز اصلی مسلمین و کشور بصیرت ،آگاهی و ورود  پیدا نکردن در بازی های سیاسی،حزبی و گروهی  است چون رمز بقای اسلام در استکبار ستیزی،مظلوم خواهی و  وحدت کلمه است.

درخور ذکر است؛ گلزار شهدای بهشت بنی(ص) تربت جام و بخش های پنجگانه این شهرستان به مناسبت هفته بسیج  با حضور امامان جمعه،معاون فرماندار، بخشداران مسئولان اجرایی ، نظامی، امنیتی و خانواده معزز شهدا، ایثارگران،بسیجیان و قشرهای مختلف مردم تشیع وتسنن  عطر افشانی و گلباران شد.

گفتنی است؛  دراین آیین باشکوه و معنوی حاضران با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل، بار دیگر با آرمان های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای والامقام تجدید میثاق نمودند و ياد و خاطره شهدا را گرامي داشته و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار