فرماندار قصرشیرین از اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار برای احداث و بهسازی 12 کیلومتر جاده مرزی حد فاصل پاسگاه های مرزی حسین آباد به برج احمدی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۴۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷ 24 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،فرامرز اکبری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پاسگاه های نوار مرزی قصرشیرین، با تقدیر از تلاش شبانه روزی مرزبانان همیشه بیدار و نیروهای مسلح در حراست از مرزهای این شهرستان افزود: این اعتبار از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی تخصیص یافته است.
وی بیان کرد: این اعتبار برای بهسازی و انجام روکش آسفالت جاده های مرزی قصرشیرین هزینه می شود.
وی همچنین از اختصاص 250 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری برای انسداد و رفع خلاهای مرزی و تعبیه فیبر نوری در نوار مرز حوزه استحفاظی شهرستان های قصرشیرین و ثلاث باباجانی به صورت مشترک خبر داد و بیان کرد: این طرح در دست تهیه و در مرحله انجام کار کارشناسی است.
فرماندار قصرشیرین اضافه کرد که هم اکنون وضعیت امنیت حاکم بر این شهرستان بسیار خوب است و به واسطه اقتدار نیروهای مسلح و تلاش مرزبانان، دشمن جرات کوچکترین نگاهی به مرزهای کشورمان را ندارد.
اکبری، هدف از این بازدید را بررسی توان و آمادگی مرزبانان در دفاع از مرزها و مقابله با قاچاق کالا و همچنین بررسی وضعیت مرزی بیان کرد.
مرزبان درجه یک و فرمانده هنگ مرزی قصرشیرین نیز گفت: مرزنشینان و مرزبانان بازوهای نظام جمهوری اسلامی در پاسداری از مرزهای کشور هستند.
سرهنگ پاسدار رضا الماسی افزود: مرزنشینان و مرزداران قصرشیرین با هم تعامل خوبی دارند و اجازه کوچکترین نفوذی را به دشمن نمی دهند و هم اکنون امنیت این شهرستان مدیون همکاری خوب مردم با مرزبانان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار