بسته خبری تابناک کهگیلویه وبویراحمد به ارائه خبرهایی در حوزه های مختلف می پردازد. در این بسته خبری به برخی خبرهای بین المللی از جمله:«شاهزاده سعودی روسیه را به حمله نظامی تهدید کرد»،«آتش زدن عرب ها واجب است» و ..پرداخته می شود.
کد خبر: ۳۳۴۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 26 November 2016
تحولات در عرصه بین المللی در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که در عرصه رسانه های مختلف مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور سیاست رسانه ای خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند.
بسته ویژه خبری «تابناک کهگیلویه و بویراحمد»، جایی است که مهمترین خبرهای روز دنیا را ‌برای مخاطبان آماده می‌کند.
سفر ثروتمند ترین زن روسیه به ایران
خانم باتورینا ظاهرا سفری به شهر مشهد داشته و با چادر اسلامی در داخل حرم حضرت رضا (ع) ‌ عکس گرفته که در شبکه های اجتماعی روسیه بازتاب گسترده ای داشته است.
یلنا یکی از معدود زنان میلیاردر جهان است که ثروتش راخود به دست آورده است.
اودرسال ۲۰۱۰ با ثروت ۹.۲ میلیارد دلارازسوی مجله فوربس به عنوان سیصدوچهل و دومین ثروتمندجهان و ثروتمندترین زن روسیه معرفی شد.
باتورینا در ۸مارس سال۱۹۶۳ در مسکوبه دنیا آمد و پس از اتمام دبیرستان به عنوان کارگر به کارخانه فراسر - جایی که والدینش درآن کارمی کردند - رفت، اما پس مدتی تصمیم به ادامه تحصیل و ورود به دانشگاه مسکو گرفت.
وی به همراه برادرش ویکتور باتورین، شرکت خود به نام اینتکو را درسال ۱۹۹۱ تاسیس کردند. مهمترین فعالیت شرکت آنها در زمینه ساخت وساز است.
تاکنون خبری در خصوص اهداف سفر میلیاردر روس به ایران منتشر نشده است./ایسنا
15 وعده انتخاباتی که ترامپ از آن ها عقب نشینی کرد
رئيس‌جمهور منتخب آمريکا در کمتر از دو هفته پس از انتخابات رياست‌جمهوري اين کشور از بسياري از شعار‌ها و وعده‌هاي انتخاباتي‌اش روي برگردانده است.
تنها چند روز از پايان انتخابات رياست جمهوري آمريکا مي گذرد و طي همين مدت بسيار کوتاه به نظر مي‌رسد که نظرات «دونالد ترامپ» رئيس‌جمهور منتخب آمريکا در مورد بسياري از شعار‌ها و وعده‌هاي انتخاباتي اش تغيير کرده است.ترامپ در زمان رقابت هاي انتخاباتي خود با «هيلاري کلينتون» نامزد حزب دموکرات و رقيب اصلي وي، به مردم آمريکا
وعده هايي داد که براي هر آمريکايي تا حد زيادي باور نکردني و رويايي بود.خبرگزاري تسنيم 15 مورد از مواردي كه ترامپ در آنها از مواضع اوليه خود بازگشته را برشمرده است .اين موارد عبارتند از
1-. اظهارات ترامپ در مورد رئيس جمهور فعلي آمريکا
2. اظهارات ترامپ در مورد تظاهرات پس از انتخابات
3. وعده ترامپ در مورد سياست‌هاي بهداشتي-درماني اوباما (اوباماکر)
4. وعده ترامپ در مورد احداث ديوار مرزي با مکزيک
5. وعده ترامپ در مورد ازدواج همجنس بازان
6. وعده ترامپ در مورد زنداني کردن هيلاري کلينتون
7. وعده ترامپ در مورد اخراج مهاجران غيرقانوني از آمريکا
8. اظهارات ترامپ در مورد ژنرال هاي ارتش آمريکا
9. اظهارات ترامپ در مورد ژاپنِ هسته‌اي
10. اظهارات ترامپ در مورد تاثير آراي الکترال (هيئت‌هاي نمايندگي) در انتخابات آمريکا
11. اظهارات ترامپ در مورد طرح دعوي عليه دانشگاه ترامپ
12. اظهارات ترامپ در مورد تغييرات جوي که بدست بشر ايجاد شده
13. وعده ترامپ در مورد توافقنامه آب و هوايي پاريس
14. وعده ترامپ در مورد شکنجه تروريست‌ها و زندانيان
15. اظهارات ترامپ در مورد روزنامه نيويورک تايمز
شاهزاده سعودی روسیه را به حمله نظامی تهدید کرد
شاهزاده سعودي روسيه را به حمله نظامي تهديد کرد. «وليد بن طلال» شاهزاده سعودي با انتشار پيامي صوتي دولت روسيه را تهديد کرد که اگر حمله به شهر حلب را متوقف نکند و به پاي ميز مذاکره بازنگردد، رژيم صهيونيستي و کشورهاي عربي را تجهيز مالي و نظامي مي کند تا به روسيه حمله کنند.
وب‌سايت «ريل‌استراتژي» در گزارشي نوشت: «وليد بن طلال» از شاهزادگان رژيم سعودي ضمن ادعاي اينکه نيروهاي ارتش سوريه و روسيه در شهر حلب شهروندان عادي را هدف قرار مي دهند به دولت روسيه هشدار داد که اگر ولاديمير پوتين در خصوص اوضاع سوريه به پاي ميز مذاکره بازنگردد، رژيم صهيونيستي و کشورهاي عربي را تجهيز مالي و نظامي مي‌کند تا به روسيه حمله کنند.براساس اين گزارش اين شاهزاده سعودي در پيامي صوتي که روز
پنج شنبه منتشر شده ضمن ابراز خوشحالي از تغيير رويکرد کشورهاي عربي نسبت به رژيم صهيونيستي اضافه کرد: مايه خوشحالي ماست که دولتهاي عربي ديگر اسرائيل را دشمن خود نمي دانند و ما بايد به اسرائيل همکاري کنيم تا سوريه را از چنگ ديکتاتوري ولاديمير پوتين نجات دهيم.بنا به گزارش «ريل استراتژي»، مقامات رژيم صهيونستي در ماه آوريل سال جاري  ضمن استقبال گرم از «وليد بن طلال» در وزارت امور خارجه اين رژيم،  تفاهم نامه‌اي را با وي امضا کردند./انتخاب
یک ضد ایرانی دیگر در کابینه ترامپ
«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا قصد دارد یک سیاستمدار ضد ایرانی دیگر به نام «مک‌فارلند» را به عنوان معاون مشاور امنیت ملی آمریکا انتخاب کند.
روزنامه نیویورک‌تایمز گزارش داده «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا قصد دارد «کثلین توریا مک‌فارلند» را به عنوان معاون مشاور امنیت ملی آمریکا انتخاب کند.
وی رویکردهای به شدت ضد ایران و ضد توافق هسته‌ای دارد. «مک‌فارلند» درباره برجام گفته دولت اوباما با این توافق مسیر دستیابی ایران به سلاح‌های هسته‌ای را گشوده است.
«مک‌فارلین»، علاوه بر این همانند ماکیل فلین، گزینه رئیس‌جمهور منتخب آمریکا به عنوان مشاور امنیت ملی آمریکا اسلام‌ستیز است و گفته که «اسلام‌گرایی جهانی» تهدیدی علیه تمدن غربی است./باشگاه خبرنگاران
بازشماری آرا در آمریکا جدی شد
نامزد حزب سبز آمریکا طی شکواییه ای رسما خواستار بازشماری آرای انتخابات ریاست جمهوری در یکی از ایالات این کشور شد.
 «جیل استاین» نامزد حزب سبز در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رسما شکواییه ای را برای درخواست بازشماری آراء در ایالت «ویسکانزین» تنظیم و ارائه کرد.
کمیسیون انتخاباتی ایالت ویسکانزین با بیان اینکه شکواییه مذکور را دریافت کرده اعلام کرد: «کمیسیون برای بازشماری آرا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که از سوی دو نامزد درخواست شده، آماده می شود.»
به نوشته وبگاه شبکه خبری « ان بی سی » استاین برای اجرای این درخواست مبلغ 1.1 میلیون دلار کمک مالی پرداخت کرده است.
گفته می شود او در حال آماده شدن برای به چالش کشیدن آرای دو ایالت میشیگان و پنسیلوانیا که هنوز نتیجه نهایی شمارش آنها اعلام نشده، است./مشرق
آتش زدن عرب ها واجب است
اسماعیل الیاهو خاخام نژادپرست صهیونیست در صفحه خود در شبکه های اجتماعی نوشت: به دلیل آن که عرب ها عاملان آتش سوزی هستند، سوزاندن آنها نه تنها جایز بلکه واجب است.
 به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، این خاخام نژادپرست رژیم صهیونیستی روز جمعه در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت: نخست وزیر از آتش سوزی به مثابه یک اقدام تروریستی یاد کرد و یکی از مسئولان نیز گفت که این سلاحی برای قتل عام است.
وی ادامه داد: جای تعجب دارد که ساکنین مناطق آتش سوزی هنوز زنده هستند اما نمی توان تنها به معجزات تکیه کرد وکاری انجام نداد.
الیاهو در ادامه نوشت: به همین دلیل علاوه برآنکه جایز است تا روز شنبه را از آتش و عاملان این آتش سوزی (فلسطینی ها) پاکسازی کرد، بلکه پاکسازی این افراد یک فریضه و واجب است و درصورت اقتضای امر، باید به روی آنها (فلسطینی ها) آتش گشود.
این خاخام یهودی که یکی از خاخام های دینی و راست افراطی صهیونیستی، است تاکید کرد: اگر به عاملان آتش سوزی ها (فلسطینی ها) شلیک می کردید، به هیچ عنوان آتش سوزی در شهر حیفا و دیگر مناطق اسرائیل رخ نمی داد.
وی افزود: امیدوارم که رئیس ستاد مشترک ارتش و بازرس کل پلیس، اوامر لازم را صادر کنند و ضمن درخواست کمک از مردم و سربازان، اعلام کنند که آتش سوزی هنوز پایان نپذیرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار