مسئول بسیج فرهنگیان استان قم با بیان اینکه غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا از جمله برنامه‌های هفته بسیج بوده استگفت: صبحگاه مشترک فرهنگیان بسیجی استان قم در سالن ۲ هزار نفری ورزشگاه حیدریان ۱۸ آذرماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۳۴۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ 26 November 2016
به گزارش تابناک قم، عباس روحی با اشاره به اینکه بسیج فرهنگیان استان در استان قم بیش از 10 هزار دارد اظهار داشت: بر این اساس  بیش از 90 درصد جامعه فرهنگیان استان عضو بسیج هستند.

مسئول بسیج فرهنگیان استان قم با اشاره به فعالیت‌های بسیج گفت: بیش از 800 حلقه‌های صالحین در استان با حضور بسیجیان فرهنگی در استان تشکیل شده که با هدف ارتقا مسائل فرهنگی مذهبی و اعتقادی بوده است.

وی با بیان اینکه همایش‌ها و نشست‌های بصیرتی از دیگر برنامه‌های است که در طول سال در کانون‌های بسیج فرهنگیان برگزار می‌شود ادامه داد: دوره‌های آموزشی ضمن خدمت با رویکرد  تعمیق رویکرد بصیرتی فرهنگیان و نیز دوره آموزش ضمن خدمت در سال جاری با موضوع اقتصاد مقاومتی، آسیب‌های فضای مجازی و تبیین اندیشه ولایت برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مسئله نفوذ فرهنگی و مطالبات رهبر معظم انقلاب از آموزش‌وپرورش از دیگر موضوعات مورد توجه در بسیج فرهنگیان است عنوان کرد: فراخوان جشنواره علمی- پژوهشی فرهنگیان از ابتدای هفته بسیج در محورهای 12 گانه تا پایان آذرماه انجام شده است که بسیجیان فرهنگی در این مدت می‌توانند مقالات و پژوهش‌های علمی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

روحی با بیان اینکه غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا از جمله برنامه‌های هفته بسیج بوده است ادامه داد: صبحگاه مشترک فرهنگیان بسیجی استان قم در سالن 2 هزار نفری ورزشگاه حیدریان 18 آذرماه برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار