رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: طرح ترافیکی دهه پایانی صفر در مسیرهای منتهی به حرم رضوی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۳۳۴۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 26 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، حمیدرضا گرایلی ظهر امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه در محل فرماندهی انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت: طرح‌های ترافیکی دهه پایانی صفر امسال نیز متناسب با تمهیدات قبلی در این ایام برگزار و هماهنگی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، از 7 تا 10 آذر طرح ترافیکی در محدوده حرم منور رضوی اجرا می‌شود و در نخستین گام طرح پاکسازی خودروهای سواری و همچنین موتورسیکلت‌های اطراف حرم رضوی انجام می‌شود.

گرایلی افزود: از روز دوشنبه هفته جاری نیز تمامی ترددها به سمت حرم منور رضوی ممنوع است و فقط وسایلی که اجازه عبور و مرور دارند می‌توانند در این مسیر ورود کنند و به زائران بارگاه رضوی به خدمت رسانی بپردازند.

رئیس پلیس راهور استان خراسان رضوی ادامه داد: ون‌ها و مینی بوس‌های دارای مجوز جزو وسایلی هستند که در این ایام و در این محدوده می‌توانند خدمت رسانی کنند.

گرایلی با اشاره به محدوده اجرایی شدن طرح ترافیک در این ایام بیان کرد: میدان بسیج، چهارراه امام به اندرزگو، بهجت و چهارراه زرینه، خیابان نواب صفوی، چهارراه شهدا، روگذر شیرازی، خیابان بیت المقدس و همچنین میدان گنبد سبز و مسیرهای منتهی به حرم منور رضوی جزو محدوده طرح ترافیک هستند.

وی با اشاره به اینکه در صورت نیاز مسیرهای دیگری نیز به محدوده طرح ترافیک اضافه می‌شوند عنوان کرد: از میدان شهدا تا میدان توحید، میدان بسیج تا 15 خرداد، خیابان نواب به سمت مصلی، میدان شهید گمنام به سمت چهارراه مجلسی نیز تمهیدات ترافیکی در صورت نیاز انجام می‌شود.

منبع: تسنيم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار