عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: تکنولوژی بانک‌های ایران به دلیل تحریم از تکنولوژی جهانی عقب افتاده است.
کد خبر: ۳۳۵۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 27 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، بهروز بنیادی در جلسه «فراکسیون امید و راه پیشرو» که در محل دفتر خراسان‌رضوی حزب کارگزاران برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به تشکیل ائتلاف و نتایج انتخابات مجلس دهم انتظار داشتیم در مجلس با اکثریت مطلق روبه‌رو شویم اما افرادی که در لیست امید بودند خودآگاه یا ناخودآگاه خود را شفاف‌تر کردند؛ در واقع بسیاری از افرادِ ما، سیاست‌ورزی را با سیاست‌مداری اشتباه گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی را می‌بینیم که ابتدا خود را پشت دیگران پنهان می‌کنند پس از آنکه انتخاب شدند تغییر می‌کنند. رفتار و منش فراکسیون امید رفتار و منشی شفاف است و همه در این فراکسیون به‌دنبال گره‌گشایی مشکلات کشور هستیم.

عضو فراکسیون امید مجلس دهم تصریح کرد: فراکسیون امید یک فراکسیون زنده و پویا است؛ در تعیین تعداد ناظرین شوراها سه نفر عضو ثابت از فراکسیون امید هستند و مستقلین در مجلس نیز در بسیاری از مسائل به ما نزدیک‌ هستند‌ بنابراین فضای مجلس فضای آماده‌ای است تا قوانینی با همفکری هم تصویب کنیم که گره‌گشای مشکلات مردم باشد.

بنیادی درباره عملکرد فراکسیون امید تا به امروز گفت: تا بتوانیم اعضای خالص را پیدا کنیم زمان می‌برد؛ بیش از 170 نفر به فراکسیون آمدند اما میزان آرا بین 130 تا 150 نفر متغیر است در واقع در ابتدا احتیاج به غربالگری و اثبات برادری بود.

عضو فراکسیون امید تصریح کرد: البته فراکسیون شفاف‌سازی، دیپلماسی، اشتغال وغیره تشکیل شده و دوستان ما فعال هستند به عبارتی شش ماه زمان زیادی نیست تا ارزیابی کنیم ضمن اینکه  افراد فراکسیون ما افرادی جوان و پر انرژی هستند‌.

وی با بیان اینکه از روز اول هدف ما حمایت از دولت اما با عنصر نظارتی بود، گفت: در بحث برجام مسیر شفاف است فقط نباید گفت که طرف مقابل ساختارشکنی می‌کند در واقع تکنولوژی بانک‌های ما به دلیل سال‌ها تحریم از تکنولوژی جهانی عقب افتاده و باید به روز رسانی شود.

عضو فراکسیون امید خاطرنشان کرد: نقش فراکسیون امید در بودجه سال آینده و برنامه ششم بسیار تاثیرگذار است و در  احقاق حق مردم نقش موثری می‌تواند داشته باشد.

منبع: تسنيم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار