درچهارمین سال متوالی
در آستانه فرارسیدن رحلت پیامبر اعظم(ص) وشهادت دو فرزندش امام حسن مجتبی (ع) وامام رضا(ع) کاروان پیاده 250 نفری مرزنشینان اهل سنت تربت جام برای عرض تسلیت و تشرف به حرم مطهر رضوی با پای پیاده از تربت جام حرکت خود را به سمت مشهدالرضا آغاز کردند.
کد خبر: ۳۳۵۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 27 November 2016
مسئول کاروان وامام جمعه اهل سنت بخش پایین جام تربت جام درگفتگو با تابناك رضوي، با اشاره به اهداف حرکت کاروان پیاده امام رضا(ع) گفت: چهارمین سال متوالی است که کاروان پیاده ویژه مرزنشینان اهل سنت در ایام سوگواری پیامبر رحمت و دو فرزندش با هدف وحدت،انسجام و یکدلی برای عرض ادب به ساحت مقدس امام رضا(ع) عازم مشهد می شوند.
مولوی امان الله برزگر افزود: متأسفانه در این برهه از زمان که گروهک های تکفیری و افراطی به سرکردگی آمریکا ، اسرائیل ، انگلیس و آل سعود به دنبال تفرقه و برادر کشی مسلمانان هستند و حرکت کاروان های پیاده را شرک می دانند.
 
مربی حلقه صالحین بسیج تصریح کرد: ما بسیجیان و مرزنشینان اهل سنت به کوری چشم دشمنان اسلام با حفظ وحدت منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه زندگی خودمان قرار می دهیم  و با محبت به اهل بیت پیامبر(ص) همراه برادران تشیع خود این مسیر سراسر از عشق را طی می کنیم.
 درادامه این گفتگو، امام جمعه قلعه گک تربت جام گفت: ما اهل سنت وفادار به اهل بیت(ع) هستیم و با بصیرت کامل برای تشرف به حرم مطهر رضوی فرزند رسول خدا عازم مشهدالرضا شده ایم.

مولوی احمدی با اشاره به این مطلب که برخی از مردم در گذشته احساس می کردند که اهل سنت به امامان مُحبت ندارند افزود: همگان بدانند که ما اهل سنت مرزنشین با حضور خود در حرم مطهر رضوی ثابت می کنیم که محبت به اهل بیت(ع) جزء اعتقاد و ایمان ما است و هر کس این محبت و مودت را نداشته باشد او را مسلمان نمی دانیم.

 امام جمعه بالا ولایت باخرز که این کاروان را همراهی می کرد با تأکید بر حضور اهل سنت در کاروان های پیاده گفت: جهانیان بداند اهل سنت ایران با عزم راسخ همراه با برادران تشیع خود با پای پیاده جهت تشرف به حرم مطهر رضوی این مسیر را طی می کنند.
 مولوی نامدار افزود: جامعه اهل سنت ایران مُحب اهل بیت (ع) هستند و خانواده پیامبراعظم (ص) متعلق به تمام جهان اسلام است.

 وی با اشاره به هوای سرد و پای پیاده تصریح کرد: پیاده روی در این مسیر عشق است، هوای سرد و راه دور و نزدیک نمی شناسد، فقط دل بکشد تمام گردنه ها هموار می شود و چون نفس ها گرم است هوای سرد هیچ تأثیری در روند حرکت کاروان ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار