جوان 19 ساله ای که برای برقراری رابطه شیطانی با یک زن متأهل، گوشی تلفن او را سرقت کرده بود با ورود پلیس مشهد به ماجرا، دستگیر شد و پرده از نقشه شیطانی خود برداشت.
کد خبر: ۳۳۵۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ 27 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، حدود 10 ماه قبل زن جوانی که کیسه پر از زباله را در دست داشت، در حیاط منزلش را گشود تا زباله ها را بیرون بگذارد. در همین حال ناگهان جوانی گوشی تلفن همراه زن جوان را قاپید و از محل گریخت. اما چند روز بعد گوشی زن جوان که تحویل یک مغازه دار شده بود، پیدا شد.
این گزارش حاکی است: مدتی بعد از وقوع این حادثه، فرد ناشناسی با شماره تلفن زن مذکور تماس گرفت و مدعی شد که «من دزد گوشی هستم! آن روز همه اطلاعات داخل گوشی را تخلیه کردم و توانستم به همه شماره تلفن ها و پیامک های ارسالی تو دست یابم! چنانچه به خواسته هایم عمل نکنی شماره ها و اطلاعات محرمانه تو را فاش می کنم!» بنابراین گزارش زن جوان که از تهدیدهای فرد ناشناس ترسیده بود و زندگی خانوادگی خود را در معرض تهدید می دید، مدتی با پسر 19 ساله به صورت تلفنی صحبت کرد تا شاید او را از این کار منصرف کند ولی تلاش او بی فایده بود تا این که در پی اعلام گزارش این حادثه به پلیس مشهد، مأموران کلانتری طبرسی شمالی وارد عمل شدند و هنگامی که جوان مذکور وارد منزل زن جوان شده بود، او را دستگیر کردند.
این جوان 19 ساله در حالی که چاقو و اسپری فلفلی به همراه داشت برای بازجویی به دایره تجسس کلانتری هدایت شد و به جرم خود اعتراف کرد.
اين گزارش حاکی است: فرمانده انتظامی مشهد با بیان این که پنهان کردن یک آسیب اجتماعی از پلیس، گاهی عواقب و خطرات جبران ناپذیری در پی دارد به شهروندان توصیه کرد: در بروز هر گونه مشکل اجتماعی و یا خانوادگی، پلیس و مددکاران اجتماعی در کلانتری ها را «امین» خود بدانند و در همان آغاز آسیب اجتماعی، برای حل مشکلات خود اقدام کنند چرا که پنهان کردن یک آسیب اجتماعی می تواند موجب بروز عوامل بعدی و حتی ارتکاب جرایم خشن شود.
سرهنگ «محمد بوستانی» افزود: اگر این شهروند در همان روزی که از سوی فرد خلافکار مورد تهدید قرار گرفت به تهدیدات او توجهی نمی کرد و موضوع را حتی به صورت محرمانه با پلیس در میان می گذاشت، دچار عواقب بعدی نمی شد.
مقام ارشد انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: بهترین شیوه رفع مشکل و کاهش آسیب های اجتماعی، اطلاع رسانی به موقع به پلیس است و شهروندان مطمئن باشند هویت و مسائل خانوادگی آنان در مراکز انتظامی محرمانه پیگیری می شود.
 
منبع: روزنامه خراسان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار