نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: در چند سال اخیر وزارت راه و شهرسازی به موضوع زمین‌خواری و رانت‌خواری‌های رایج در برخی ادارات راه و شهرسازی توجه نکرده است.
کد خبر: ۳۳۵۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲ 27 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، حسین مقصودی با اشاره به طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی با جمع‌آوری 20 امضاء از سوی نمایندگان مجلس، اظهار کرد: روز گذشته خبر طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی را از گروه‌های خبری و مطبوعات استانی متوجه شدم و اگر استیضاح آخوندی تنها به دلیل برخورد دو قطار مسافربری باشد غیرمنطقی است.

وی ادامه داد: در مورد حادثه برخورد دو قطار مسافربری دلایل فنی مورد بررسی قرار گیرد و باید کارگروه تخصصی برای چگونگی وقوع این حادثه تشکیل شود.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استیضاح وزیر راه و شهرسازی با جمع‌آوری دلایل دیگری همراه حادثه برخورد دو قطار مسافربری می‌تواند روند استیضاح آخوندی را هموار کند، افزود: عدم توجه وزارت راه و شهرسازی به پروژه حرم تا حرم، عدم توجه به احداث دستک راه‌آهن از سبزوار به سلطان‌آباد، نظارت نادرست وزارت راه و شهرسازی به راه‌های ارتباطی سطح کشور و مشکلات متعدد در حمل‌ونقل هوایی می‌تواند آخوندی را استیضاح کند.

مقصودی بیان کرد: در چند سال اخیر وزارت راه و شهرسازی به موضوع زمین‌خواری و رانت‌خواری‌های رایج در برخی ادارات راه و شهرسازی توجه نکرده است.

وی تصریح کرد: باوجود کمبودهای متعدد استیضاح وزیر راه و شهرسازی کاملاً درست است.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر موضوع استیضاح آخوندی فقط برای برخورد دو قطار باشد غیرمنطقی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار