اعضای شورای شهر مشهد با 12 رأی کلیات لایحه استفساریه نحوه محاسبه حقوق پروانه در اراضی آبشار 2(میدان تیر ارتش) را تصویب کردند.
کد خبر: ۳۳۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ 27 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، سید صولت مرتضوی صبح امروز در یکصد و چهل و ششمین جلسه علنی شورای شهر مشهد در تالار شهر با اشاره به اینکه سازمان بازرسی هر متر فروش پادگان را بیش از یک‌میلیون تومان در نظر گرفته است اظهار داشت: زمین مذکور برای ارتش متری حدود 2.5 میلیون تومان هزینه شده و اگر ارتش بخواهد به این امر توجه کند، بی‌تردید هیچ خریداری ندارد.

وی با تأکید بر اینکه در جلسه نهایی با حضور نماینده سازمان بازرسی مصوب شد که استفساریه این امر توسط شورای شهر مشهد تأیید و برای سازمان مذکور ارسال شود بیان کرد: اگر لایحه استفساریه نحوه محاسبه حقوق پروانه در اراضی آبشار 2 (میدان تیر ارتش) در شورای شهر مشهد تصویب نشود، نه پروانه‌ای توسط شهرداری صادر می‌شود و نه ارتش این بخش را پیگیری می‌کند.

در ادامه محمدحسین جهانبخش عضو شورای شهر مشهد با اشاره به اینکه بر اساس منویات مقام معظم رهبری جابجایی ارتش باید بدون ضرر برای ارتش باشد بیان کرد: ارتش اصراری به این جابجایی ندارد اما شورای شهر و شهرداری به این امر تأکید دارد بنابراین باید شهرداری امتیازاتی به ارتش برای این جابجایی دهد که باید در لایحه استفساریه نیز موردتوجه قرار گیرد.

اعضای شورای شهر مشهد با 12 رأی کلیات لایحه استفساریه نحوه محاسبه حقوق پروانه در اراضی آبشار 2 (میدان تیر ارتش) تصویب کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار