در سه روز پایانی ماه صفر؛
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد از رایگان شدن پارکینگ های این مجموعه برای پارک خودروهای سواری در سه روز پایانی ماه صفر خبر داد.
کد خبر: ۳۳۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹ 29 November 2016
به گزارش تابناک رضوی، سیدعلی حسینی بابیان این خبر گفت: با توجه به حضور گسترده زائران در ایام دهه آخر صفر در مشهد مقدس و بسته بودن پارکینگ های زیرگذر حرم مطهر رضوی، دو پارکینگ جهت پارک خودرو در پایانه مسافربری امام رضا(علیه السلام) آماده ارایه خدمات به صورت شبانه روزی می باشد.
 
وی با اشاره به ظرفیت این پارکینگ ها بیان کرد: این پارکینگ ها در طول شبانه روز ظرفیت پارک حدود هزار و 800 خودروی سواری را دارد و مردم می توانند از طریق خطوط  بی آر تی به سهولت  خود را به وسیله نقلیه شخصی خود برسانند.
 
وی ورودی این پارکینگ ها را انتهای خیابان امام رضا(علیه السلام) و همچنین بزرگراه شهید کلانتری، میدان انقلاب ، امام خمینی 74عنوان کرد و افزود: این دو پارکینگ علاوه بر دهه آخر صفر در طول سال نیز فعال بوده اما در این ایام خدمات خود را به صورت رایگان ارایه می دهد.
 
حسینی مساحت پارکینگ ضلع غربی و شرقی را به ترتیب 1000 و دو هزار و 500 مترمربع ذکر کرد و گفت: به مسافران توصیه می شود که از گذاشتن اشیای قیمتی و پول در داخل خودروهای شخصی خوداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار