عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور جدید آمریکا در مورد برجام، گفت: کشور ما باید در مسائل بین‌المللی هوشیار و بیدار عمل کند و موضعی را انتخاب کنیم تا دشمن نتواند با توطئه به کشور ما آسیب بزند.
کد خبر: ۳۳۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ 01 December 2016
به گزارش تابناك رضوي، آیت‌الله سید حسن عالمی در ویژه برنامه علمداران نور که در تالار کاشفی سبزوار برگزار شد، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور جدید آمریکا در مورد برجام، اظهار داشت: آمریکا از سالیان گذشته دشمن نظام جمهوری اسلامی بوده و تجربه نشان داده که هیچگاه نمی‌توان در مورد آمریکا خوش‌بینانه فکر کرد.

وی با تأکید بر اینکه کشور ما باید در مورد مسائل بین‌المللی هوشیار و بیدار عمل کند، افزود: در هر شرایطی موضعی را انتخاب کنیم تا دشمن نتواند با توطئه به کشور ما آسیب بزند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت ما همیشه در مقابل استکبار جهانی ایستاده و نمی‌گذارد غربی‌ها با ایجاد توطئه به کشور ما نفوذ کنند، تصریح کرد: مسؤولان نباید در مسائل سیاسی روزنه‌ای را به دشمنان نشان بدهند و اگر غربی‌ها فرصتی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی پیدا کنند قطعاً در کمترین زمان ایران را دچار خدشه می‌کنند.

عالمی برگزاری یادواره شهدا را بهترین روش برای انتقال پیام دفاع مقدس دانست و بیان کرد: مسؤولان باید نسبت به برگزاری یادواره‌های شهدا عزم جدی داشته باشند تا نسل جدید بدانند در هشت سال دفاع مقدس جوانان انقلابی برای حفظ منافع ملی و امنیت کشور به میدان نبرد با دشمن رفته بودند.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا حرکتی مقدس و تأثیرگذار است که باید در جامعه اسلامی تقویت شود، یادآور شد: فرهنگ شهادت و ایثار در حال رویش است و اگر فرهنگ شهادت در جامعه زنده بماند کشور هیچگاه دچار ضعف و ناتوانی نمی‌شود.

* انقلاب اسلامی سبب ایجاد تحولات عظیمی در سطح منطقه شده است

در ادامه این مراسم استاد دانشگاه امام حسین(ع) نیز با بیان اینکه هندسه قدرت سیاسی در جهان حول محور پیشرفت و توسعه و خروج کشورها از سیطره استکبار است، بیان کرد: نشانه‌های این قدرت سیاسی در تحولات برخی کشورهای آفریقایی دیده می‌شود و مردم دنبال این هستند که نظام دیکتاتوری را نابود کنند.

محمدرضا هدایتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی سبب ایجاد تحولات عظیمی در سطح منطقه شده است، گفت: جنگ اصلی امروز به صورت نرم در حوزه تحول علوم انسانی بوده و نخبگان جوامع اسلامی در حوزه هندسه قدرت جهانی نقش مؤثری دارند.

وی با اشاره به انتقال روحیه ایثار و شهادت شهدای دفاع مقدس به مدافعان حرم، بیان کرد: مدافعان حرم حضرت زینب(س) برای بیمه کردن نظام جمهوری اسلامی از حضور گروهک‌های تروریستی در میدان نبرد با دشمنان اسلام قدم گذاشته‌اند.

استاد دانشگاه امام حسین(ع) با بیان اینکه به لطف شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از امن‌ترین کشورهای سطح منطقه است، یادآورشد: مهم‌ترین وظیفه ما انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی به نسل‌های جوان کشور است تا روحیه ایثار، شهادت و استکبارستیزی در جوانان ما تقویت شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار