رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در دولت گذشته سرمایه گذاری زیادی در بخش تولیدات کشاورزی انجام نشد و عمده هزینه ها و اعتبارات در جاهایی به مصرف رسید که منجر به تولید نشد.
کد خبر: ۳۳۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰ 03 December 2016
به گزارش تابناك رضوي، مجتبی مزروعی در مراسم تودیع و معارفه مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استانهای سه گانه خراسان در مشهد نوع نگاه دولتها به کشاورزی را باعث رشد و یا پس رفت تولیدات این بخش ذکر و بیان کرد: اگر دلارهای نفتی در دولت قبل در جای درست هزینه شده بود نباید جامعه از کاهش بهای نفت متاثر می شد.
وی ادامه داد: جامعه کشاورزی نیازمند عزم ملی و همت مضاعف است و در تاریخ تولید گندم، ایران جز در دوره امیرکبیر، مصدق، سال 1383 در دولت اصلاحات و امسال در دولت تدبیر و امید به خودکفایی نرسید.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: با مشکلات مالی که دولت تدبیر و امید با آن مواجه بود و همچنین موضوع تحریمها، بر تحقق خودکفایی نمی توان نامی جز وطن پرستی، تجربه و کاردانی گذاشت که با برنامه ریزی دقیق، مدبرانه و سیاستهای مناسب دولت یازدهم به نتیجه رسید.
طی این مراسم حمیدرضا نوری گرمرودی به عنوان سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه پنج کشور شامل استانهای خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی معرفی و از خدمات ایرج حسنپور قدردانی شد.
 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار