مدیر عامل گروه شرکت های پدیده شاندیز:
مدیر عامل گروه شرکت های پدیده شاندیز گفت: پدیده شاندیز نزدیک به 740 میلیارد تومان هم به سازمان جهاد کشاورزی بدهکار می باشد که با جلسات فراوان 40 درصد از این مبلغ راکاهش دادیم وبا کمک وزارت کشور قرار بر این شد که 60 درصد باقی مانده هم لغو شود که این میتواند خبر خوشی برای سهامداران باشد.
کد خبر: ۳۳۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵ 03 December 2016
ابرهای باران‌زا آسمان شاندیز را بسیار زیبا کرده بودند با امید باریدن باران به آسمان نگاهی انداختم قطرات باران کم کم زمین را خیس کردند قدمهایم را محکم واستوار برداشتم تا هرچه سریعتر خودم را به پدیده شاتدیز برسانم. مکانی که روزی قرار بود قطب اقتصادی استان باشد. روزی کارگران زیادی در این پروژه با امید فرداهای بهتر مشغول به کار بودند. مردم شهر خوشحال و امیدوار که جوانشان مشغول به کار شده اما امروز که از کنار پروژه میگذری چیزی جز سکوت و بیکاری نمیبینیم.
بالاخره به ساختمان مدیریتی پدیده طبقه ششم رسیدم گروه زیادی از دوستان رسانه‌ای و مجموعه مدیریتی پدیده حضور داشتند. مدیر عامل گروه شرکت های پدیده شاندیز، سید محسن شوشتری گفت: پدیده شاندیز زنده می شود اگر موانع قانونی بر طرف شود.
وی خاطر نشان کرد: اگر مسئولان سه قوه همراهی وهمکاری لازم را داشته باشند وبه پروژه پدیده با نگاه ویژه وبا نگاه اقتصاد مقاومتی بنگرند مشکلات پدیده حل می شود.
شوشتری با تاکید براینکه پروژه پدیده با بیش از 136 هزار سهامدار گفت: این شرکت میتواند با کمک مسئولان وهمراهی مردم فعالیت خود را دوباره شروع کند و کمک بزرگی به اقتصاد کشور باشد.
وی اشاره کرد: یکی از بستان کاران بزرگ این مجموعه با مبلغ بیش از 948 میلیارد تومان شهرداری شاندیز است که با جلسات فراوان این مبلغ را به 10 درصد مبلغ جریمه رسانده‌ایم.
شوشتری گفت: پدیده شاندیز نزدیک به 740 میلیارد تومان هم به سازمان جهاد کشاورزی بدهکار می باشد که با جلسات فراوان 40 درصد از این مبلغ راکاهش دادیم  وبا کمک وزارت کشور قرار بر این شد که 60 درصد باقی مانده هم لغو شود که این میتواند خبر خوشی برای سهامداران باشد.
مدیر عامل گروه شرکت پدیده گفت: با توجه به رکود اقتصادی در جامعه، دولت در موقعیتی نیست که بتواند به پدیده کمک کند اما ما امیدواریم همراهی ونگاه ویژه مسئولان را داشته باشیم.
وی گفت:اگر مشکلات نقل و انتقال سهام پدیده با ارزش واقعی خود در سازمان بورس کشور حل شود پدیده فعال وزنده می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار