هفته نخست لیگ دسته اول فوتسال
نخستین تساوی فصل جدید رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در آغاز فصل جدید این رقابت‌ها برای آتلیه‌طهران قم رقم خورد.
کد خبر: ۳۳۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۸ 04 December 2016
به گزارش تابناک قم‏، فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور از عصر شنبه سیزدهم آذر ماه رسما آغاز شد و فوتسالیست‌های تیم آتلیه‌طهران قم در نخستین مسابقه خود یک امتیاز از نماینده فوتسال استان مازندران گرفتند.

نخستین تساوی فوتسالیست‌های تیم آتلیه‌طهران قم در نخستین هفته رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور برابر تیم منصف قائمشهر رقم خورد تا شاگردان سیدوحید غیاثی تلاش خود برای راهیابی به لیگ برتر را با یک امتیاز آغاز کنند.

مصاف با تیم فوتسال منصف قائمشهر در حالی برای تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم رقم خورد که فوتسالیست‌های قمی در این دیدار شانس کسب برتری در مقابل حریف نیز داشتند اما سهم هر یک از دو تیم دو گل بود و در نهایت بازی با تساوی دو بر دو و تقسیم امتیازها تمام شد.

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم که امسال دومین فصل حضور در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کند، با ترکیبی از مربیان و بازیکنان بومی گام به مصاف با حریفان گذاشته و در یک گروه 9 تیمی مجموعا 16 مسابقه در مرحله مقدماتی پیش‌رو دارد.

شاگردان سیدوحید غیاثی در تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم که در آستانه بازی‌های این فصل زمان چندان زیادی برای تمرین و کار آماده‌سازی در اختیار نداشتند، در حالی موفق به کسب یک امتیاز از جدال هفته نخست لیگ دسته اول فوتسال ایران برابر منصف قائمشهر شدند که در هفته دوم باید در قم به میدان بروند.

این در حالی است که امسال مسابقات لیگ دسته یک فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور 18 تیم در دو گروه 9 تیمی برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر در این مرحله به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می‌دهند تا از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی راه یابد.

بر این اساس هر تیم مجموعاً 16 مسابقه انجام خواهد داد تا شانس صعود به مرحله نهایی را برای خود ایجاد کند، ضمن اینکه از جمع چهار تیمی که به مرحله پایانی رقابت‌های این فصل لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور می‌روند در نهایت دو تیم لیگ برتری خواهند شد.

آتلیه‌طهران قم در فصل قبل مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور نیز نخستین مسابقه خود را در جدال با تیم استقلال‌نوین ماهشهر با تساوی دو بر دو آغاز کرد و یک بار دیگر شروع این تیم در لیگ با تساوی دو بر دو بود تا علاقمندان به فوتسال منتظر عملکرد این تیم در هفته‌های آتی لیگ بنشینند.

امسال در گروه نخست مقدماتی فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور تیم‌های فوتسال پاس قوامین تهران، استقلال‌نوین ماهشهر، مبل کریمی کرج، بهراد اردبیل، آتلیه‌طهران قم، حاجی‌منصف قائمشهر، شاهد شیراز، مقاومت قرچک و فردوسی مشهد رقابت می‌کنند.

تیم‌های حاضر در گروه دوم این دوره از رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال ایران نیز دانش ورزش فریمان، زاگرس خوزستان، رعد پدافند اصفهان، بالان‌صنعت شیراز، شهرداری رشت، نفت امیدیه خوزستان، مقاومت مپ شهرداری مشهد، سن‌ایچ ساوه، پارسیان شهر قدس هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار