مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام؛
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام با اعلام این خبر که211 بیمار صعب العلاج شهرستان نیازمند کمک و حمایت خیران است تأكيد كرد: مشارکت در طرح «شفا» این برنامه حمایتی را مرهمی بر زخم آنان دانست.
کد خبر: ۳۳۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹ 04 December 2016
شیرمحمد شاکر برآبادی در گفتگو تابناك رضوي، گفت: اکنون 211 بیمار زمین گیر تحت پوشش این نهاد حمایتی در شهرستان  هستند که با شرایط سخت درمانی دست و پنجه نرم می‌کنند و نیازمند کمک و حمایت خیران هستند.

شرایط سخت بیماران صعب العلاجی برای تأمین هزینه ها
این مقام بسیجی افزود: تأمین هزینه بیمارانی که در شرایط سخت درمانی به سر می برند از مهمترین برنامه های حمایتی این نهاد است و مخارج درمانی هر یک از آنان ماهانه به طور میانگین 2 میلیون و 500 هزار ریال است.
وی تصریح کردد: بیماران مزبور برای تأمین هزینه های درمانی خود با مشکلات زیادی مواجه هستند و ورود پررنگ خیران در این امر خداپسندانه می تواند بسیار راهگشا باشد.
شاکربرآبادی اظهار داشت: برای کمک به این مددجویان با 45 مرکز درمانی قرارداد بسته شده است و از ابتدای امسال افزون بر 2 میلیارد و 678 میلیون ریال برای ارائه خدمات درمانی و پزشکی به آنان تعلق گرفته است.
وی با اشاره به وجود 6 هزار و 300 مددجوی بیمه شده در تربت جام افزود: 722 نفر از بیمه شدگان تأمین اجتماعی زنان سرپرست خانوار، مجریان طرح های خودکفایی و تعدای بیماران سخت درمان هستند که هزینه ای بیش از هفت میلیارد و 873 میلیون ریال در هشت ماه امسال برای بیمه آنان ارائه شده است.

ياري رساني به بيماران صعب العلاج نيازمند مشارکت خیران در طرح « شفاء»  
مدیر کمیته امداد امام خمینی تربت جام ابراز امیدواری کرد که با ورود خیران در طرح «شفا» به منظور کمک به بیماران صعب العلاج خدمات شایسته تری به این نیازمندان ارائه شود.
این مقام مسئول با بیان این مطلب که بيماري و فقر موجبات نااميدي هر فردی را در پی خواهد داشت که اگر حمایتی صورت نگیرد شاكله زندگيش فرو مي پاشد عنوان کرد: التيام بر درد بيماران و نیازمندان سنت حسنه اي است كه يادگار فرهنگ ارزشي و اعتقادي اين مرز و بوم است.
 وی با اشاره به این که  بخش اعظمي از بيماران صعب العلاج كشور تحت حمايت کمیته امداد امام خمینی(ره) مي باشند بیان داشت: علاوه بر مساعدت هاي اين نهاد، بهره گيري از توان و ظرفيت خيرين فعال در اين عرصه مي تواند بخشي از هزينه هاي سنگين تحميل شده به اين بيماران را تأمين نمايد.
وی یادآور شد: خيرين و نيكوكاران ارجمند مي توانند با دريافت اطلاعات مربوط به بيماران از مددكاران اين نهاد، مساعدت هاي خود را در قالب نقدي، غيرنقدي، كالاها و خدمات پزشكي اقدام به ياري بيماران نمايند.
در پایان با اشاره به این که در حال حاضر در كشور تعداد 12 هزار و 573 بيمار صعب العلاج و تعداد 3 هزار و 970 مبتلا به بيماري خاص تحت حمايت اين نهاد مي باشند شاکربرآبادی تأکید کرد: با مشارکت و حمايت خيرين در طرح «شفا» موج بزرگ انسان دوستانه به راه می افتد و این اقدام و حرکت خُداپسندانه التيامي بر درد جانكاه آنان خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار