دبیر تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان نواندیش دانشگاه فردوسی مشهد به تشریح ابعاد عدم دریافت یک مناظره در این دانشگاه پرداخت.
کد خبر: ۳۳۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ 05 December 2016
به گزارش تابناك رضوي، علی غدیری با اشاره به لغو مناظره امروز عباس سلیمی نمین و ناصر آملی در دانشگاه فردوسی اظهار داشت: آنچه در مورد این برنامه رخ داده، لغو نبوده بلکه عدم دریافت مجوز بوده است، اما درباره اینکه چرا این برنامه مجوز نگرفت از دانشگاه توضیح خواسته‌ایم تا براساس توضیحات ارائه شده به هیئت نظارت دانشگاه اعلام شکایت کنیم.

دبیر تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان نواندیش دانشگاه فردوسی مشهد بیان کرد: آنچه فعلاً اعلام شده این بوده که عنوان کردند آقای آملی برای صحبت در دانشگاه مناسب نیستند و گفتند باید طرف اصلاح‌طلب مناظره ‌تغییر یابد که عملا این مسئله با توجه به زمان باقیمانده امکانپذیر نبود.

غدیری ادامه داد: این برنامه قرار بود امروز در یکی از آمفی تئاترهای دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی برگزار شود؛ سال قبل آئین نامه‌ای تصویب شد مبنی بر اینکه سخنرانی‌ها کمتر مجوز بگیرد و عمده برنامه‌ها به سمت کرسی آزاداندیشی و مناظره برود و برنامه ما نیز در همین قالب بود و با توجه به آئین نامه موجود لغو برنامه برای ما نیز جای تعجب دارد. روز گذشته با دفتر آقای سلیمی نمین تماس گرفته و به ایشان اعلام کردیم که این برنامه قرار نیست برگزار شود.

منبع: تسنيم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار