مدير حوزه علميه اهل سنت تربت جام؛
مدير حوزه علميه فخرالمدارس تربت جام گفت: حفظ و ترویج رسالت پیامبر(ص) به عنوان محور وحدت مسلمین یک وظیفه شرعی است.
کد خبر: ۳۳۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵ 06 December 2016
به گزارش تابناك رضوي، مولوي غوث احمد نخل احمدي با تبريک فرخنده ميلاد با برکت پيامبر رحمت (ص) و امام جعفر صادق (ع) در جمع مسئولان و علمای ستاد بزرگداشت هفته وحدت این شهرستان افزود: قرآن کريم يک امانت مهم بر دوش مسلمانان گذاشته است و اين امانت رسالت پيامبر(ص) است.
 

وی با تأکید بر این که همه ي ما مسئول هستيم امانتي که پيامبر(ص) بر دوش ما نهاده است به ديگران انتقال دهيم تصريح کرد: پيامبر محور وحدت مسلمین است و باید رسالت شان حفظ و ترويج شود.

وي خاطر نشان کرد: وحدت، محبت، مودت، انسجام و يکدلي میراث گذشتگان است که حفظ و حراست و انتقال آن به نسل هاي بعدي یک وظیفه شرعی است.

مدير حوزه علميه  اهل سنت شهرستان با بیان این مطلب که  مهمترین هدف دشمنان قسم خورده تضعيف اسلام ناب هستند عنوان کرد: گروه هاي تکفيري و افراطيون با هر جناياتي که مرتکب مي شوند تيشه به ريشه اسلام مي زنند و در اين مسير نابودي شيعه و اهل سنت براي آن ها فرقي ندارد و اگر موشکي بزنند همه را در بر مي گيرد.

مولوي نخل احمدي تاکيد کرد: همه متحد و یکپارچه تلاش کنند تا در راستاي تقويت «وحدت» گام هاي اساسي و موثر برداشته شود.

وي اعلام کرد: همزمان با شب 12 ربيع الاول آغاز هفته وحدت مراسم جشن وحدت در محل حوزه علميه فخر المدارس برگزارمي شود همگان پررنگ شرکت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار