فرمانده هنگ مرزی پاوه گفت: بیش از 6 میلیون نخ سیگار و 600 کیلوگرم تنباکو به ارزش بیش از 15 میلیارد ریال روز سه شنبه در این شهرستان امحا شد.
کد خبر: ۳۳۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 06 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، سرهنگ حجت الله کریمی روز سه شنبه به هنگام امحای این محموله قاچاق گفت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا از مرزها و با عنایت به دستورات سلسه مراتب فرماندهی ناجا و مرزبانی جمهوری اسلامی و گشت و کمین های هدفمند نیروهای هنگ مرزی شهرستان و همراهی نیروهای سپاه پاسداران موفق به کشف و ضبط این مقدار کالای قاچاق سیگار شدیم.
وی اظهار کرد: در این ارتباط 15 نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند و مقادیر زیادی از کالاها بصورت بلاصاحب کشف شده که امروز با دستور مرجع قضایی کالاهای کشف شده بطور کامل امحا شد. 
فرماندار شهرستان پاوه نیز با قدردانی از تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی شهرستان در ایجاد و حفظ امنیت موجود، قاچاق را تهدیدی جدی برای سلامت جامعه دانست و مقابله جدی با این پدیده شوم را مورد تأکید کرد. 
پرویز ایده پور اظهار امیدواری کرد: دیگر شاهد قاچاق کالا در مرزهای شهرستان پاوه نباشیم و به افرادی که تاکنون در این مسیر (قاچاق) حرکت کرده اند از راه نادرست خود دست بردارند با روشهای درست و قانونی به فعالیت های اقتصادی در مرزهای شهرستان مشغول شوند. 
فرماندار پاوه افزود: نیروهای توانمند نظامی، انتظامی و امنیتی ما در مرزهای شهرستان به هیچ عنوان اجازه ورود کالاهای قاچاق را به افراد سودجو نخواهد داد و با شدیدترین وجه با متخلفان برخورد خواهند کرد. 
ایده پور افزود: هم اکنون ما در مرزهای شهرستان شرایط مطلوب و بسیار خوبی را به لحاظ امنیت و سلامت داریم و ضمن کنترل و اشرافیت اطلاعاتی کامل به تمام نوار مرزی شهرستان و با هر نوع حرکت و تهدیدی چه در زمینه قاچاق و چه در زمینه ای دیگر برخورد قاطع خواهد شد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار