طبق تفاهمنامه ای 3 جانبه، زائرین امام هشتم، به مدت 15 روز بیمه سفر می شوند.
کد خبر: ۳۳۹۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴ 06 December 2016
به گزارش تابناک، عضو انجمن حرفه ای بیمه بابیان این مطلب که تمام زائرین مشهد بیمه می شوند، تصریح کرد: با همکاری ستاد خدمات سفرزائرین، شرکت بیمه تجارت و کارگزاری 837، طرحی به استانداری تقدیم شد که بر اساس آن امروز تفاهم نامه ای 3 جانبه در خصوص ارائه بیمه سفر به تمام مسافرین خصوصا زائرین علی بن موسی الرضا در مشهد امضا شد.

 پوریا کرمانشاهی، با اشاره به اینکه یک کارگزار بیمه برای پیشنهاد خدمات بهتر، باید به دانش تخصصی بیمه مسلط باشد، افزود: وظیفه اصلی یک کارگزار در تمام دنیا اینست که بتواند ریسک در شرکت های بزرگ و پیچیده را باز بگذارد و به اصلاح حق بیمه بپردازد.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا و با توجه به محاسبات پراکندگی ریسک و بارویکرد قانون اعداد بزرگ و با فرهنگ سازی در زمینه بیمه، این طرح آماده و اجرایی شد.

کرمانشاهی افزود: در این طرح، افراد با مراجعه به سایت www.mosafer_behesht.ir  و پرداخت مبلغ 1000 تومان به ازای هر نفر، ثبت نام و تاریخ سفر خود را مشخص می کنند و از لحظه آغاز سفر، به مدت 15 روز از خدمات بیمه سفر برخوردار می شوند.

وی با اشاره به اینکه بیمه فرهنگ می خواهد نه اجبار، تآکید کرد: استفاده از بیمه و عادت کردن به آن مقوله بسیار مهمی است و باتوجه به اینکه مصائب و مشکلات همیشه وجود دارد و از آن گریزی نیست، ضرورت آن امری بدیهی است و با فرهنگ سازی در استفاده از بیمه می توان از ضررهای احتمالی جلوگیری کرد و بار آنها را از دوش مردم برداشته و در میان شرکت های مختلف بیمه منتشر کرد.

کرمانشاهی لیست تعهدات بیمه خدمات سفر را به شرح ذیل اعلام و گفت: این بیمه در خصوص خسارت ساختمان مسکونی تا سقف 10 میلیون تومان، اثاثیه منزل 5 میلیون، فوت در اثر حادثه 10 میلیون، هزینه پزشکی در اثر حادثه 500 هزار، بستری در بیمارستان 1 میلیون و سرقت وسایل در حین سفر200هزار تومان پرداخت می کند.

رتبه توانگری هر شرکت بیمه پس از دوسال تعیین می گردد
علیرضا ضیائیان، سرپرست بیمه تجارت نو در مشهد نیز در این نشست بابیان اینکه رتبه توانگری هر بیمه پس از دوسال، تعیین می گردد، اظهارداشت: این شرکت در سال 95 با سرمایه ثبتی 2500 میلیارد ریال و با پشتوانه بانک تجارت، پست بانک، شرکت غدیر و سرمایه کذاری ایرانیان و با رویکرد دانش بنیان، تخصصی و فنی آغاز به کار کرد و طبق برنامه ریزی های میان مدت صورت گرفته و با ورود شرکای خارجی، انتظار می رود این رقم طی 5 سال آینده به عدد 4000 میلیارد ریال افزایش یابد.

ضیائیان با بیان این مطلب که این شرکت به دنبال احقاق حقوق مغفول مانده بیمه گزاران در سالهای اخیر است، افزود: ما به دنبال نرخ شکنی و ورود غیر فنی به بازار نبوده وبا نگاهی فنی، خدمات مناسب و متمایز به بیمه گزاران را پیگیری می کنیم.

علیرضا ضیائیان با اشاره به سختی کار درشرایط نامساعد اقتصادی، تصریح کرد: بیمه تجارت نو در حال حاضر تنها در 6 استان کشور آغاز به کار کرده ولی تیم خسارتی آن که شامل 14 هزار  نفر است در تمام نقاط کشور مشغول ارائه خدمات هستند.
 
عفت رضوی / تابناک خراسان رضوی 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار