سرپرست فرمانداری هرسین:
سرپرست فرمانداری هرسین گفت: جهاد امروز تلاش در عرصه علم و سنگر دانشگاه است که می تواند تأثیر بسزایی در پیشبرد اهداف نظام داشته باشد.
کد خبر: ۳۳۹۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 06 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، امیر شاه آبادی روز سه شنبه در مراسم بزرگداشت روز دانشجو که در سرسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هرسین برگزار شد، افزود: دانشجویان ما در خفقان ترین دوران کشور اقدام به مبارزه کردند و به شهادت رسیدند.
وی اظهار کرد: دانشجویان اداره کنندگان هشت سال جنگ تحمیلی بودند و شما اگر بازدیدی از مناطق عملیاتی داشته باشید مزار شهید علم الهدی را می توانید در آنجا ببینید و همچنین حضور شهید چمران به عنوان یک شخصیت دانشگاهی در دوران دفاع مقدس که بیانگر این است که ما نخبگان زیادی را تقدیم این انقلاب کردیم و شما دانشجویان امروز وارثان این عزیزان هستید.
امام جمعه هرسین نیز در این مراسم اظهار داشت: نزدیک به 63 سال قبل عده ای از دانشجویان ما حرکت سیاسی را انجام دادند که البته سیاستی که عین دیانت ما بود.
حجت الاسلام روح الله باقری خاطرنشان کرد: 16آذر مبدأ و علت مبارزه سیاسی با طاغوت، استبداد و خودکامگی داخلی و استعمار خارجی بوده که امروز متأسفانه برخی از سیاسیون و افرادی که در دانشگاه ها نفوذ دارند می خواهند این علت به فراموشی سپرده شود.
حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت: علت دشمنی با استعمار و استکبار دو چیز است اول اینکه این مساله ریشه در قبل از انقلاب دارد و دوم این شعار مربوط به طیف خاص سیاسی نیست بلکه تمام دنیا دارند با اعتقاد کامل این شعار را سر می دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار