همزمان با هفته وحدت برگزار می‌شود؛
مدیر فرهنگسرای زیارت شهرداری مشهد از اجرای گروه‌های سرود دانش‌آموزای در جشن‌های هفته وحدت در سطح شهر خبر داد.
کد خبر: ۳۴۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵ 11 December 2016
حسین کمیلی به خبرنگاران افزود: 10 گروه سرود دانش‌آموزی متشکل از دانش‌آموزان شیعه و سنی با عنوان گروه های سرود «وحدت» در این ایام و فراخور امکانات و شرایطِ جشن‌های برپا شده، با اجراهای خود به جشن‌های هفته وحدت اسلامی رونق می‌بخشند.
 
وی با اشاره به اینکه این گروه‌های سرود متشکل از دانش‌آموزان پسر مقاطع دبیرستان است؛ گفت: اشعار مرتبط با این سرودها هماهنگ با موضوعات مختلف مطرح در بحث «وحدت» امت اسلامی طرح‌ریزی شده است.
 
کمیلی در ادامه به اهداء 200 بسته محصول فرهنگی به تشکل‌های فرهنگی و مساجد سطح شهر خبر داد و گفت: متقاضیان دریافت این بسته‌ها از 20 آذرماه می توانند این بسته‌ها را از محل فرهنگسرای زیارت دریافت کنند؛ این بسته‌ها شامل 2 رول‌بنر با شعار "علمای شیعه پیشگامان وحدت" و "وقتی که جدا باشیم" است همچنین کتابچه‌ی «برادرانی که نمی‌شناسیم» در این بسته به متقاضیان اهداء می‌شود.
 
وی به برگزاری برنامه «شیخ مصلح تقریبی» در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی و بعد از نماز مغرب  عشاء، با حضور آیت‌ا... علم الهدی و دختران شیخ ابراهیم زکزاکی اشاره کرد و گفت: این برنامه به مناسبت سالگرد حادثه شهرزاریا نیجریه و  همزمان با قرائت دعای توسل، در سه‌شنبه 23 آذرماه پذیرای زائران و مجاوران رضوی خواهد بود.
 
کمیلی در ادامه از برگزاری همایش «جان شیعه جان سنی» با موضوع تقدیر از چهره‌های اهل سنتِ مدافع شیعیان و بالعکس با سخنرانی استاد رحیم‌پور ازغدی در جمعه شب مورخ 26 آذر ماه جاری و در محل تالار شهر مشهد خبر داد و گفت: در این همایش از شخصیت‌های برجسته و موثر در وحدت امت اسلامی از کشورهای عراق، پاکستان، افغانستان، نیجریه و ایران تجلیل خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار