مراسم ترحیم آسیه رحیم‌پور عسگری مادر شهیدان سعید و وحید یداللهی امروز عصر از ساعت 15 تا 16:30 در حسینه سالار شهیدان واقع در خیابان مطهری کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۴۱۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ 11 December 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، «آسیه رحیم‌پور عسگری» مادر شهیدان والامقام وحید و سعید یداللهی پس از سال‌ها صبر و شکیبایی، در سن 72 سالگی و بر اثر کهولت سن 19 آذرماه سال‌جاری دار فانی را وداع گفت.

پیکر آسیه رحیم‌پور مادر این دو شهید بزرگوار استان کرمانشاه دیروز در مزار شهدا کرمانشاه با حضور مسؤولان و اقشار مختلف مردم شهید‌پرور این استان تشیع و به خاک سپرده شد.

براساس این گزارش، آیت‌الله شیخ مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در گلزار شهدا بر پیکر این بانوی مکرمه نماز میت خواند و اظهار داشت: شهیدان حق بزرگی بر گردن نظام، انقلاب و جامعه دارند، پدران و مادران شهدا در شهادت فرزندهایشان سهیم هستند، لذا تکریم آن‌ها لازم و ضروری است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه نیز درخصوص خانواده‌های شهدا، گفت: خانواده‌های معظم شهدا چشم‌، چراغ، الگوها، اسوه‌های این ملت هستند.

سردار بهمن ریحانی خانواده‌های شهدا را بسترهای ارزشمند کشور توصیف کرد و ادامه داد: بسترهای ارزشی از جمله صبر و بردباری در این خانواده‌ها شکل گرفته است.

 گفتنی است‌، شهید سعید یداللهی اهل کرمانشاه و دانشجوی مهندسی مکانیک دانشگاه آمریکا بود که به سبب عشق به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به‌واسطه فعالیت انقلابی به ایران برگشت و به جمع انقلابیون پیوست و سرانجام در تاریخ چهارم اردیبهشت‌ماه سال 1360 و در منطقه عملیاتی بازی‌دراز به مقام شامخ شهادت نائل آمد و همچنین شهید وحید یداللهی نیز در تاریخ 22 مرداد‌ماه سال 1366 و در منطقه عملیاتی سردشت به شهادت رسید و پیکر این دو شهید والا مقام در قطعه شهدای گلزار شهدای شهر کرمانشاه مدفون است.

لازم به ذکر است، مراسم ترحیم آسیه رحیم‌پور عسگری مادر شهیدان سعید و وحید یداللهی امروز عصر از ساعت 15 تا 16:30 در حسینه سالار شهیدان واقع در خیابان مطهری کرمانشاه برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار