کد خبر: ۳۴۱۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 11 December 2016
به گزارش تابناک یزد،معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش یزد از اختصاص رتبه اول و دوم کشوری گروه‌های زیست پزشکی و مکاترونیک هجدهمین دوره جشنواره خوارزمی به دانش‌آموزان یزدی خبر داد.
"محمود زارع" در کمیته اجرایی نوزدهمین جشنواره خوارزمی از موفقیت دانش آموزان در هیجدهمین جشنواره جوان خوارزمی خبرداد و اظهار کرد: از تعداد 33 طرح برگزیده در کشور چهار طرح رتبه اول و هفت طرح رتبه دوم کشور را به دست آوردند و استان یزد نیز رتبه اول گروه زیست پزشکی این دوره از جشنواره خوارزمی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود:"سیدمهران بیدکی" با طرح تختخواب بیمارستانی با قابلیت تعویض ملحفه بدون ایجاد مزاحمت برای بیمار رتبه اول کشوری در گروه زیست پزشکی و "سپیده‌احمدیان" با طرح دستگاه الکترونیکی مج زیلو بافی رتبه دوم کشوری در گروه مکاترونیک را کسب کرند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش یزد گفت: در هفدهمین دوره این جشنواره تعداد 175 طرح از استان یزد به دبیرخانه استانی راه یافت و 32 طرح برتر به مرحله کشوری راه یافته و با دفاع دانش‌آموزان شش مورد با کسب شرایط لازم به سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران معرفی و در نهایت دو طرح حائز رتبه برتر کشوری گردیدند.

زارع بیان کرد: استان یزد با توجه به تعداد طرح منتخب کشور حائز رتبه چهارم کشوری و با توجه به شاخص تعداد طرح‌های منتخب به سرانه دانش‌آموزی در سال جاری استان یزد همچون سنوات گذشته رتبه اول کشوری را دارد
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار