فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی خبر داد؛
فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از دستگیری 60 تبعه بیگانه فاقد مدارک شناسایی در مرزهای این استان خبر داد و کفت: مرزبانان به صورت شبانه روزی و بدون هیچگونه چشم پوشی با هرگونه تلاش در راستای تردد غیرمجازی مرزی و بارگیری و انتقال محموله های قاچاق به داخل مرزهای آذربایجان غربی مقابله و در این راستا کوچکترین تردیدی به خود راه نخواهد داد.
کد خبر: ۳۴۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰ 12 December 2016

سردار عزت‌الله رشیدیان در گفت و گو با اروم نیوز، اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و همچنین حمایت از تولیدات ملی و اقتصادمقاومتی مرزبانی آذربایجان غربی عملیاتهایی را در طول یک هفته گذشته انجام داد.

وی افزود: در این عملیاتها که در سراسر مرزهای استان انجام شد، مرزبانان شش نفر قاچاقچی و 60 تبعه غیر مجاز بیگانه فاقد مدارک شناسایی را دستگیر و تحویل مقامات قضایی دادند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با اشاره به توقیفات حاصل از عملیاتهای انجام گرفته، گفت: بر این اساس 11 خودرو توقیف، 750 هزار نخ سیگار، 3 هزار لیتر مواد سوختی، 4 هزار ثوب البسه و  2 هزار قرص غیر مجاز کشف و ضبط شده است.

رشیدیان ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی کشفیات مرزبانی در طول یک هفته گذشته را 11 میلیارد ریال عنوان کردند.

وی تأکید کرد: مرزبانان به صورت شبانه روزی و بدون هیچگونه چشم پوشی با هرگونه تلاش در راستای تردد غیرمجازی مرزی و بارگیری و انتقال محموله های قاچاق به داخل مرزهای آذربایجان غربی مقابله و در این راستا کوچکترین تردیدی به خود راه نخواهد داد.

انتهای پیام/
منبع اروم نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار