اصولگرایان تحول خواه خراسان رضوی درباره ی خبرسازی های اخیر در مورد لیست های انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد اعلام کرد؛
اصولگرایان تحول خواه خراسان رضوی در بیانیه‌ای با تکذیب برخی خبرسازی ها در مورد لیست های انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد خواستار هوشیاری جریان اصولگرایی در برابر خبرسازی جعلی و فضاسازی‌های مشابه محرک، شد.
کد خبر: ۳۴۲۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰ 13 December 2016
به گزارش تابناک رضوی، در این بیانیه به نقل از معاون شهردار سابق مشهد، وجود لیستی با عنوان "دوران طلایی مدیریت شهری" تکذیب شده و مهمترین هدف این خبرسازی ها، دگرگونه جلوه دادن جَو  و تحریک طیف‌های اصولگرا برای عقب نماندن از همقطاران - در قافله ی انتخابات- و انشقاق در جریان اصولگرایی اعلام شده است.
 
متن کامل این بیانیه بشرح زیر است:
 
 
باسمه تعالی
 
درباره ی خبر منتشر شده در کانال اخبار فوری مطالب زیر لازم به تذکر است:
۱. غالب این لیست ها وجود خارجی ندارند و ساخته و پرداخته ی ذهن منتشر کننده ی خبر می باشند.
 
۲. چند ماه قبل نیز کانال مذکور که با کپی برداری از نام کانال پُر طرفدار (۱ میلیون و سیصد هزار نفری) و موفق "خبر فوری" سعی در مطرح نمودن خود دارد؛ به انتشار بدون منبعِ اسامی برخی کاندیداهای احتمالی شورای اسلامی شهر مشهد پرداخت.
 
۳. دکتر برادران، معاون شهردار سابق مشهد، وجود لیستی با عنوان "دوران طلایی مدیریت شهری" را تکذیب کرده و پیشنهادات دیگری برای روند انتخابات شوراهای اسلامی شهر و شهردار ارائه نمودند که جای بررسی بیشتر دارد.
 
۴. مجموعه ی اصولگرایان تحول خواه خراسان رضوی تا این لحظه هیچ نشست و برنامه ریزیِ خاصی برای انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد نداشته و طبق روال سابق، جدای از فرایند جریان اصولگرایی تصمیم گیری نخواهد نمود.
 
۵. تحول خواهان همواره بر ارائه ی شاخص ها و انجام عملیات فکری - تحلیلی حول انتخابات تاکید داشته و از ارائه ی لیست های مستقل و موازی که نافی انسجام جریان اصولگرا تلقی گردد؛ پرهیز دارند.
 
۶. توصیه ی تحول خواهان به جریان اصولگرایی، هوشیاری در برابر خبرسازی و فضاسازی های مشابه است. چرا که اطلاع موثق داریم؛ دیگر طیف های جریان اصولگرایی نیز هنوز گام های موثری برای انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد برنداشته و در مراحل مقدماتی به سر می برند. لکن این خبرسازی ها، جَو را دگرگونه جلوه داده و طیف های اصولگرا را برای عقب نماندن از همقطاران - در قافله ی انتخابات- به شدت تحریک می نماید. حال آنکه بقیه گروه ها نیز اقدامی منفردانه انجام نداده اند و در صورت عدم هوشیاری در برابر تاکتیک های خبری اینگونه، فضاسازان به خواسته های خود که همانا انشقاق در جریان اصولگرایی است؛ نائل خواهند آمد!
 
۷. به قول عزیزی؛ ماه های حساس و سرنوشت سازی در پیش است. ایده ی محوری غربگرایان داخلی که احاله ی درمان همه ی مشکلات به آمریکاست در حال بی اعتباریِ تام است. مشکلات معیشتی - مدیریتی آزار دهنده تر از سابق شده است و مردم بیشتر از قبل به این نتیجه می رسند که در بسیاری از موضوعات "دروغ" تحویل آنها شده است! در این میان و به شرط اتکاء نیروهای انقلاب به یکدیگر، هم زبانی بیش از پیش، فریاد مطالبات مردم، قبول هزینه های لازم و ایستادگی بی امان؛ نه فقط به تکلیف عمل خواهد شد بلکه نتیجه را نیز با یاری خداوند متعال از آن خود خواهند کرد. در این ایام حساس، مراقبت از تغییر نکردن جای دوست و دشمن و گشوده نشدن جبهه های فرعی، مهم ترین تکلیف حزب اللهی هاست. پُر واضح است که راهزنان به راهزنی نشسته اند و لئیمانِ دوره گرد از هیچ شر و شیطنتی فروگذار نخواهند کرد. پرهیز از تفرقه و ایستادن در کنار یکدیگر، نه فقط حرف اول که حرف آخر نیز هست.

شایان ذکر است دکتر محمد مهدی برادران، معاون توسعه و برنامه ریزی شهرداری مشهد در زمان مهندس پژمان نیز به تازگی در مطلبی در کانال شخصی خویش ضمن تکذیب هرگونه فعالیت انتخاباتی در شرایط فعلی، انتخاب شهردار توسط مردم را بهترین مکانیسم پیشنهادی در این عرصه عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار