رئیس مرکز پیش‌بینی هوای خراسان‌رضوی گفت: دمای هوا تا روز پنج‌شنبه روند افزایشی دارد اما از پنج‌شنبه بعدازظهر شاهد افزایش ابر در آسمان استان هستیم که سبب بارش پراکنده برف و باران در نیمه شمالی و غربی خراسان رضوی می‌شود.
کد خبر: ۳۴۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 13 December 2016
به گزارش تابناك رضوي، یحیی قائنی‌پور درباره تغییرات آب‌وهوای استان خراسان رضوی در چند روز آینده اظهار داشت: امروز و فردا پدیده غالب در سطح استان وزش باد نسبتاً شدید است که به‌صورت شدیدتر در نوار شرقی استان خراسان رضوی رخ می‌دهد.

وی افزود: دمای هوا تا روز پنج شنبه روند افزایشی دارد اما از پنج شنبه بعدازظهر شاهد افزایش ابر در آسمان استان هستیم که سبب بارش پراکنده برف و باران در نیمه شمالی و غربی خراسان‌رضوی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان‌رضوی با بیان اینکه در روز جمعه شاهد کاهش دما در سطح استان هستیم، تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که کاهش دمای هوای خراسان‌رضوی در پایان هفته جاری بین 5 تا 7 درجه باشد.

قائنی‌پور خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته شهرستان جوین با دمای 6 درجه زیر صفر و سرخس با 15 درجه بالای صفر به‌ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان خراسان رضوی بوده است.

منبع: تسنيم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار