مدیرعامل الیت گفت: شرکت ما شرکت سهامی عام نیست و سود و زیانش را برای سهامداران خود عرضه می‌کند نه برای عموم مردم. ما باید درآمدها و سود و زیان خود را به اطلاع نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد برسانیم.
کد خبر: ۳۴۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶ 13 December 2016
به گزارش تابناك رضوي، سید حسین هاشمی زادگان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس درباره درآمدهای حاصل از پارک‌ حاشیه‌ای در مشهد اظهار داشت: درآمدها به حساب شهرداری واریز می‌شود و شرکت الیت کارگزار شهرداری است که این طرح بهره‌برداری و درآمدها را احصاء می‌کند و به حساب شهرداری می‌ریزد.

وی افزود: این درآمدها در پروژه‌های در حال ساخت هزینه می‌شود و  بخشی از اعتبارات پروژه‌های بزرگی که احتیاج به سرمایه گذاری کلان دارد نظیر پروژه جنت، فردوسی2، پارگینگ امام رضا(ع) و غیره از محل درآمدهای الیت تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت الیت تصریح کرد: در زمینه هوشمندسازی، خط کشی و غیره این پروژه‌ها نیز همکاری و فعالیت داشته‌ایم.

هاشمی‌زادگان درباره رقم درآمد حاصله از الیت گفت: شرکت ما شرکت سهامی عام نیست و سود و زیانش را برای سهامداران خود عرضه می‌کند نه برای عموم مردم. ما باید درآمدها و سود و زیان خود را به اطلاع نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد برسانیم که این اقدام در جلسات شورا انجام می‌شود و مردم می‌توانند از نمایندگان خود در این رابطه سوال کنند.

مدیرعامل شرکت الیت درباره علت گسترش دامنه الیت و شمول اکثر معابر شهر به عنوان پارک حاشیه‌ای تصریح کرد: تمامی معابر دارای ترافیک هستند و شورای هماهنگی ترافیک کشور «همتا» معابری که نیاز به مدیریت کنترل تعدد هستند را مشخص می‌کنند لذا معابر براساس مصوبه این شورا پارک حاشیه‌ای محسوب می‌شوند.

منبع: تسنيم
برچسب ها: اليت ، درآمد اليت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار