مسوول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد:هنرمندان بسیجی با توجه به شعار سال 95 (اقتصاد مقاومتی) سعی می‌کنند ضمن اجرای برنامه‌های متنوع، محصولاتی تولید و به متقاضیان عرضه کنند.
کد خبر: ۳۴۳۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰ 14 December 2016
مسوول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ویژه‌برنامه‌های متعدد به مناسبت هفته فرهنگ و هنر در مرکز و دیگر شهرستان‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ربیع‌الله اصالت‌فر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هنرمندان بسیجی همواره در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های فرهنگی و هنری متعددی را اجرا می‌کند.

مسوول سازمان بسیج هنرمندان با بیان اینکه اساس کار سازمان مرکزی بسیج هنرمندان تولید محور است، افزود: استان‌ها نیز در این راستا سعی می‌کنند برنامه‌هایی با قابلیت تولیدی تدوین، تهیه و اجرا کنند.

وی به برنامه‌های مختلف تهیه و اجرا شده توسط هنرمندان بسیجی در استان اشاره کرد و گفت: این هنرمندان تاکنون برنامه‌های مختلفی در زمینه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، اقتصادی و آموزشی تهیه و اجرا کرده‌اند.

این مسوول با بیان اینکه در حال حاضر در هفته فرهنگ و هنر قرار داریم، از اجرای ویژه برنامه‌های متعدد به مناسبت این هفته در مرکز و دیگر شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: هنرمندان بسیجی با توجه به شعار سال 95 (اقتصاد مقاومتی) سعی می‌کنند ضمن اجرای برنامه‌های متنوع، محصولاتی تولید و به متقاضیان عرضه کنند.

اصالت‌فر، دیدار با هنرمندان پیشکسوت، برگزاری شب شعر، اجرای نمایش، تئاتر، برگزاری نشست‌های مشاوره‌ای، برپایی نمایشگاه عکس و برپایی نمایشگاه گرافیک را از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

مسوول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد، برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد و بیان داشت: این کارگاه‌ها با هدف شناسایی، تقویت و استفاده از استعدادهای نخبه بسیجی برگزار می‌شوند.

وی کارگاه آموزشی تصویربرداری و فیلم‌نامه‌نویسی از جمله این کارگاه‌ها بیان کرد و افزود: این کارگاه‌ها با حضور اساتید مجرب و هنرمندان استان در یاسوج برگزار خواهند شد.

اصالت‌فر از برگزاری کارگاه‌های آموزشی دیگر در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: این کارگاه‌‌ها بر اساس ظرفیت و شرایط در مرکز و دیگر شهرستان‌های استان با حضور اساتید کشوری و استان برگزار خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار