مدیر فرهنگسرای انقلاب مشهد گفت: 20 پرفورمنس در نقاط پرتردد شهری به منظور یادآوری حمله رژیم پهلوی به بیمارستان امام رضا(ع) مشهد در 23 آذر سال 57 اجرا شد.
کد خبر: ۳۴۳۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 14 December 2016
به گزارش تابناك رضوي، جواد تقوی افزود: همچنین مراسم بازخوانی و روایت خاطرات شاهدان عینی حمله رژیم پهلوی به بیمارستان امام رضا(ع) با عنوان «بازخوانی جنایت» و به منظور همبستگی مردم و جامعه پزشکی  در محل این بیمارستان برگزار شد.
وی به تولید موشن‌گرافی، چاپ ویژه نامه و تولید مستندی با عنوان «23» به منظور یادآوری این واقعه اشاره کرد و گفت: 23 آذر به مردم ما معرفی نشده است؛ این برنامه‌ها با هدف معرفی جنایات رژیم پهلوی در حمله به بیمارستان امام رضا(ع) در تاریخ ۲۳ آذر ماه سال ۵۷ به عموم مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان کنونی که در آن دوران نبودند؛ برگزار شد.
تقوی با بیان اینکه برای  تاثیر واقعه ۲۳ آذر ماه سال ۵۷ در جامعه بازفرآوری این رویداد را‌ با حضور اصحاب رسانه داشتیم تا بتوانیم این واقعه را به‌خوبی معرفی کنیم، تصریح کرد: در این راستا به دنبال استفاده از تجربیات عوامل و مجموعه‌ها و اشخاص مختلف و مرتبط هستیم.
تقوی گفت: اقدامات بلندمدت و تاثیرگذار در قالب برگزاری جلسات کارشناسانه در فرهنگسرای انقلاب مشهد در حال برنامه‌ریزی است.
وی با بیان اینکه به دنبال برگزاری جلسه‌ای با عنوان دلایل عدم معرفی درست وقایع سال ۵۷ همچون ۲۳ آذر هستیم، افزود: در این رابطه از نظرات تاریخ‌شناسان بهره‌مند خواهیم شد تا بتوانیم اقدامی موثر و ثمربخش داشته باشیم.
مدیر فرهنگسرای انقلاب مشهد بیان کرد: به دنبال بازفرآوری اقدامات و فعالیت‌های قبل از انقلاب در فضاهای رسانه‌ای و مجازی هستیم تا بتوانیم به‌خوبی این رویدادهای تاریخی را معرفی کنیم.
تقوی با بیان اینکه در ۹ ماهه نخست امسال بیش از ۳۰ ویژه برنامه فرهنگی و انقلابی توسط فرهنگسرای انقلاب مشهد برگزار شده است، گفت: از جمله شاخص‌ترین آن‌ها می‌توان به جشنواره نواهای ضدآمریکایی در یوم‌الله ۱۳ آبان، ویژه برنامه ۸ شهریور و ویژه برنامه جشن غدیر اشاره کرد.
وی در رابطه با برنامه‌های فرهنگسرای انقلاب  در فصل زمستان امسال، افزود: در ۳ ماهه پایانی امسال هم ویژه برنامه‌های ۹ دی، ۱۰ دی و ایام‌الله دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار