رتبه اول رشته حفظ 20 جزء برادران در جشنواره قرآنی مدهامتان:
رتبه اول رشته حفظ 20جزء برادران گفت: خانواده‌ها باید به انس با قرآن کریم و سبک زندگی قرآنی توجه کنند تا فرزندانشان به سمت قرآن گرایش داشته باشند.
کد خبر: ۳۴۴۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۵ 18 December 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری یازدهمین جشنواره مدهامتان، مهدی میرزایی از مسجد دانشگاه امیرکبیر تهران که حائز رتبه نخست در حفظ 20 جزء شده است با اشاره به اینکه حفظ قرآن را از دوران کودکی آغاز کردم، گفت: خانواده و بخصوص راهنمایی و ارشادهای برادرم در انس من با قرآن کریم نقش بسزایی داشتند.
 
وی با بیان اینکه قرآن کریم در هموار کردن مسیر به انسان کمک می‌کند، بیان داشت: برخی آیات الهی هستند که انسان با فهم بیشتری آنها را حفظ می‌کند و این آیات در هنگام پیش آمدن مشکلات، کمک شایانی در توکل و آرامش دارند.
 
این حافظ قرآن با تاکید بر اینکه قرآن باید در زندگی انسان، شاخص قرار داده شود، افزود: چنانچه جوانان از افرادی که با قرآن کریم مانوس هستند و یا افراد متدین و از روحانیت اخلاق نیکو ببینند، به سمت قرآن گرایش پیدا می‌کنند.
 
وی که دانشجوی دکتری دانشگاه امیرکبیر است، ادامه داد: پدر و مادر باید در ابتدا با قرآن مانوس باشند و سبک زندگی  قرآنی را در زندگی پیاده کنند تا از این طریق، فرزندانشان به سمت قرآن بروند و این سبک را دنبال کنند.
 
میرزایی همچنین ضمن ارزیابی سطح مسابقات عنوان کرد: مسابقات به دلیل حضور حافظان و قاریان در سطح بالایی برگزار شد و انتخاب شهر مقدس قم و همجواری با مسجد مقدس جمکران نیز برای محل برگزاری مسابقات از دیگر ویژگی‌های مثبت این جشنواره قرآنی بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار