مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برپایی جشنواره آوا و نغمات در استان خبر داد و گفت: این جشنواره با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی استان در گرگان برگزار می شود.
کد خبر: ۳۴۴۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 18 December 2016
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برپایی جشنواره آوا و نغمات در استان خبر داد و گفت: این جشنواره با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی استان در گرگان برگزار می شود.

حجت الاسلام علی اصغر فضیلت، افزود: این مسابقات در دو گروه برادران و خواهران برگزار می شود.

وی با بیان این نکته که شرکت در جشنواره آوا و نغمات محدودیت سنی ندارد، افزود: ابتهال، تواشیح و همخوانی از محورهای جشنواره است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ایجاد فضای قرآنی در جامعه و اشاعه و ترویج فرهنگ حیاتبخش قرآن کریک و معطر کردن فضای قرآنی استان به عطر آواها و نغمات از اهداف این جشنواره به شمار می رود.

وی در خاتمه یادآور شد: علاقمندان به شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را به اداره امور قرآنی، خیابان ٥آذر، کوی تختی، روبروی دبستان سجادیه، اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان مراجعه کنند.


جشنواره قرآن در رسانه در گلستان برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به برگزاری جشنواره قرآن در رسانه اشاره کرد و گفت: این جشنواره ١٩ دی ماه با مشارکت سازمان بسیج رسانه برگزار می شود.

حجت الاسلام علی اصغر فضیلت، افزود: ارج نهادن به هنر معنوی، دینی و اسلامی، ایجاد شوق و اشتیاق در بین آحاد مردم جامعه برای انس بیشتر با قرآن و عترت، پیوند بین مبانی دینی و رسانه با مضامین ارزشمند قرآن و عترت و توسعه، ترویج و نشر فرهنگ قرآنی از اهداف جشنواره به شمار می رود.

وی موضوع جشنواره را قرآن و عترت خواند و افزود: علاقمندان به شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را تا دهم دی ماه به دبیرخانه جشنواره واقع در گرگان میدان شهید قندهاری، قبل از اداره راهنمایی و رانندگی، مجتمع امامرضا (ع)، طبقه٤، واحد١٣، بسیج رسانه استان ارسال کنند.

حجت الاسلام فضیلت در توضیح قالب های ارسالی آثار به جشنواره، گفت: آثارباید در قالب مصاحبه، گزارش، مقاله، تیتر، خبر، سرمقاله و یادداشت، قطعه ادبی شامل شعر، داستانک، خاطره، عکس خبری و اینفوگرافی باشد.

وی در خاتمه آئین اختتامیه جشنواره قرآن در رسانه را ١٩دی ماه اعلام کرد و افزود: آثاری که از ١١بهمن ٩٤ تا ٣٠ آذر ٩٥ در نشریات مکتوب و مجازی با موضوع قرآن و عترت منتشرشده در جشنواره شرکت داده می شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار