سخنگوی شورای اسلامی شهر قم بااشاره به اینکه بیمه تاکسی داران برای تامین اجتماعی بار مالی دارد، گفت: دولت سهم خود را بابت بیمه تاکسی داران جدید پرداخت نمی کند.
کد خبر: ۳۴۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 18 December 2016
به گزارش تابناک قم، عباس ذاکریان با اشاره به بیمه رانندگان تاکسی ، اظهار داشت: متاسفانه حدود دو سال است که بیمه رانندگان جدید تاکسی در سراسر کشور برای متوقف شده است.

وی ادامه داد:رانندگانی که از قبل وارد این حرفه شده اند دارای بیمه هستند و مشکل بیمه ندارند اما رانندگان جدید الورود مشکل بیمه دارند.

سخنگوی شورای شهر در ادامه با اشاره به اینکه بحث بیمه جزئ اختیارات شهرداری نیست، گفت:مسئله بیمه کردن رانندگان جدید برای تامین اجتماعی بار مالی دارد و به همین دلیل هیچ راننده جدیدی را به لیست بیمه خود اضافه نمی کند.

وی اضافه کرد: دلیل این مسئله عدم پرداخت بخشی از بیمه توسط دولت می باشد که حل این مشکل از توان شهرداری و شورای شهر خارج می باشد.

عضو شورای شهر با اشاره به اینکه باید در این خصوص وزارت رفاه و تامین اجتماعی به جمع بندی برسند، بیان داشت: دولت سهم خود را پرداخت نمی کند و تامین اجتماعی هم مدت ها قبل در سراسر کشور اعلام کرد از یک بازه زمانی به بعد دیگر بیمه تاکسی داران جدید را انجام نمی دهد.

منبع: قم فردا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار