فرماندار کرمانشاه:
فرماندار کرمانشاه گفت: در شرایط کنونی وضعیت امکانات در برخی از مدارس روستایی در شهرستان کرمانشاه مساعد نیست.
کد خبر: ۳۴۵۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶ 18 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از تسنیم،فضل‌الله رنجبر با  اشاره به ضرورت نوسازی برخی از مدارس روستایی کرمانشاه اظهار داشت: برخی از مدارس روستایی کرمانشاه از نظر امکانات ساختمانی و آموزشی در وضعیت بسیار نامناسبی به‌ سر می‌برند.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه مسئولان مربوطه باید هر چه سریعتر نسبت به نوسازی و تجهیز مدارس روستایی مناطق محروم اقدام کنند، گفت: در منطقه کوزران وضعیت برخی از مدارس از نظر امکانات، نقاشی ساختمان و نظافت در شرایط بسیار نامساعدی قرار دارد.

وی با اشاره به تصویب دو‌ طرح در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کرمانشاه افزود: کارگروهی متشکل از هر سه ناحیه آموزش و پرورش شهرستان کرمانشاه باید وضعیت مدارس مناطق پنجگانه بخشداری‌های کرمانشاه را مورد بررسی قرار دهند.

رنجبر با بیان اینکه این کارگروه باید مدارس روستایی را از نظر موضوع تعمیرات و زیبا سازی اولویت‌بندی کند، عنوان کرد: امید داریم در یک برنامه کوتاه مدت با جذب اعتبارات مناسب و کمک خیران مشکلات برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه این کارگروه از هفته جاری بازدیدهای خود را از مدارس روستایی شروع می‌کند، گفت: لزوم توجه به مدارس روستایی، مشارکت در امر توسعه مدارس با کیفیت و عدم استفاده از کانکس به عنوان مدارس با اولویت شناسایی مدارس با تعداد بالا در دستور کار این برنامه قرار دارد.

فرماندار کرمانشاه تعمیر، اصلاح و تجهیز مدارس مناطق محروم را از اولویت‌های اساسی در دستور کار مسئولان مربوطه دانست و اظهار کرد: امید داریم با همکاری سازمان نوسازی مدارس و برنامه و بودجه تدابیر لازم و‌اعتبارات مناسب برای این امر در نظر گرفته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار