درحالیکه جوانان حامی گفتمان انقلاب اسلامی و جمعیت رهروان راه امام (ره) و طلاب انقلابی در کنار شورای هماهنگی حزب الله، آمادگی خویش را برای برگزاری تجمع اعتراضی مقابل کنسولگری ترکیه اعلام کردند، فرماندار مشهد هرگونه تجمع مقابل کنسولگری ترکیه را غیرقانونی خواند و البته حصارهای آهنی برای حفظ امنیت این مکان در خیابان خیام مشهد کشیده شده است.
کد خبر: ۳۴۵۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۴ 19 December 2016
  به گزارش تابناک رضوی، فرماندار جدیدالانتصاب مشهد مقدس در زمینه فراخوان برخی از گروه های مشهدی مبنی بر تجمع مقابل سرکنسولگری ترکیه برای دوشنبه، افزود: هیچ فرد یا گروهی به منظور برگزاری تجمع در این رابطه، مراجعه و یا درخواستی از فرمانداری و مقامات مسئول نداشته است.  
 
از غیرقانونی خواندن تجمع تا حصارکشی امنیتی مقابل کنسولگری ترکیه در مشهد 
 
محمد رحیم نوروزیان در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری دولت با بیان اینکه مرجع صدور مجوز راهپیمایی و تجمع ها، وزارت کشور و فرمانداری ها هستند، تصریح کرد: تاکنون هیچ مجوزی در این رابطه صادر نشده است و برگزاری هرگونه تجمع مقابل سرکنسولگری ترکیه در مشهد غیر قانونی است و با قانون شکنان با قاطعیت برخورد می شود.
 
تابناک خراسان رضوی در روز شنبه 27 آذرماه جاری به نقل از مسئول شورای هماهنگی حزب‌الله از برگزاری تجمع  مقابل کنسولگری ترکیه در مشهد در مقابله با تجمع صورت گرفته در مقابل کنسولگری ایران در استانبول پس از اخذ مجوزهای لازمه، خبر داده بود.
 
جالب اینکه علیرغم اعلام زمان دقیق تجمع از سوی نیروهای حزب الله مشهد، ایرنا،گزارش کرد که عصر یکشنبه برخی از گروه‌ها در مشهد به صورت پیامکی و درشبکه های اجتماعی فراخوانی مبنی بر برگزاری تجمع اعتراض آمیز مقابل سرکنسولگری ترکیه در این شهر در ساعت 15 عصر دوشنبه منتشر کردند.
 
البته در روزهای اخیر، جوانان حامی گفتمان انقلاب اسلامی و جمعیت رهروان راه امام (ره) و طلاب انقلابی در کنار شورای هماهنگی حزب الله، آمادگی خویش را برای برگزاری تجمع اعتراضی مقابل کنسولگری ترکیه اعلام کردند.
 
بنابرگزارش تابناک رضوی، پس از انتشار خبر اولیه برگزاری این تجمع، حصار و حفاظ‌های امنیتی آهنی ویژه‌ای در مقابل کنسولگری ترکیه در مشهد در خیابان خیام قرار داده شده و مراقبت‌های امنیتی ویژه‌ای نیز از این مکان در یکی دو روز اخیر صورت می‌پذیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
برخی تحرکات در اطراف کنسولگری غیر عادی است
همانطوری که در اطراف کنسولگری عربستان بود!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار