معاون اجرایی سپاه علی بن ابیطالب(ع) خواستار شد
معاون اجرایی سپاه علی بن ابیطالب(ع) خطاب به خبرنگاران بسیجی گفت: آماده شدن و به روز شدن کار، فن و تخصص بسیار مهم است،‌ بدون تردید با توجه به شرایط دنیا و پیشرفت برای مبادله باید در کار آموزشی و سیستم‌های نرم وارد شویم تا اثرگذار باشیم.
کد خبر: ۳۴۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۵ 20 December 2016
به گزارش تابناک قم، احمد بیطرفان در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: بسیج رسانه برنامه‌های خوب و موفقی داشته و فعالان بسیج رسانه در عرصه مطبوعات و رسانه افتخار استان قم هستند.

وی خاطرنشان کرد: قشر بسیج رسانه افراد انقلابی، پرکار و ملی هستند و با توجه به شرایط استان قم انعکاس خبرها در این استان کار ملی است.

معاون اجرایی سپاه علی بن ابیطالب با بیان اینکه خبرنگار و رسانه در قم نسبت به استان‌های دیگر تفاوت دارد و ویژه است، گفت: آماده شدن و به روز شدن کار، فن و تخصص شما بسیار مهم است،‌ بدون تردید با توجه به شرایط دنیا و پیشرفت برای مبادله باید در کار آموزشی و سیستم‌های نرم وارد شویم تا اثرگذار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز جنگ نرم در داخل کشور است، البته به بخشی از جنگ به عنوان جنگ سخت و نیمه سخت در خارج کشور باید توجه کنیم.

بیطرفان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: بسیج باید در همه مکان‌ها به نقش‌آفرینی بپردازد، اکنون با فن و تخصصی که در اقشار مختلف بسیج است، مکان‌هایی که کار زمین می‌ماند و توان اجرا در مجموعه دولتی نیست، بسیج وارد صحنه می‌شود.

وی با بیان اینکه اکنون بسیج در صحنه‌های نرم وارد شده و اثر گذار بوده است، گفت: افرادی در قالب نیروهای مقاومت فاطمیون، علویون و... فعالیت می‌کنند و افراد جانفشان در بحث رسانه می‌توانند زحمات آنها را منعکس کنند.

معاون اجرایی سپاه علی بن ابیطالب خاطرنشان کرد: یک نفر می‌تواند زحمات هزاران نفر را به تصویر بکشد و درد و آلام مردم مظلوم حلب یا موصل یا یمن را به جهان امروز منعکس کند، زیرا دشمنان نمی‌گذارند خبرها به افکار عمومی دنیا برسد.

وی با اشاره به اهمیت انعکاس خبرهای استانی، ملی یا فراملی گفت: بسیاری از کسانی که پشتیبان و حمایت‌کننده نیروهای تکفیری هستند، خبرها را می‌شنوند ولی حتی اجازه پخش اینگونه اخبار را نمی دهند و این خبرها را سانسور کنند ولی خودشان می‌دانند چه اتفاقی افتاده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار