نماینده مردم ارومیه در مجلس با اعلام این‌که گزارش کمیسیون عمران درباره برخورد قطارهای مسافری به نفع وزارت راه و شهرسازی تغییر کرده است، گفت: تاکنون ۱۰۰ نماینده مجلس طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی را امضا کرده‌اند.
کد خبر: ۳۴۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ 20 December 2016
به گزارش تابناك رضوي، نادر قاضی‌پور اظهار کرد: استیضاح وزیر راه و شهرسازی همچنان به قوت خود باقی است و تعداد امضاکنندگان آن همچنان رو به افزایش است.

وی با بیان این‌که تاکنون 100 نماینده مجلس طرح استیضاح را امضا کرده‌اند، تصریح کرد: نمایندگان مجلس هیچ رایزنی درباره استیضاح با وزیر راه و شهرسازی نداشته‌اند.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی استیضاح وزیر راه و شهرسازی در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد، افزود: طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی از سوی هیئت رئیسه مجلس به کمیسیون عمران ارجاع شده و باید منتظر بمانیم که این کمیسیون کی درباره این موضوع تشکیل جلسه می‌دهد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: احتمالا پس از بررسی برنامه ششم توسعه، مجلس به طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی رسیدگی می‌‌کند.

قاضی پور در واکنش به این موضوع که برخی مسئولان وزارت راه مدعی هستند که گزارش کمیسیون عمران درباره برخورد قطارها ناقص منتشر شده است، اظهار کرد: واقعیت آن است که گزارش کمیسیون عمران مجلس به نفع وزارت راه و شهرسازی تغییر کرده است.
 
منبع: تسنيم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار