در صورت لزوم ایران در مقابل بد عهدی برجامی آمریکا اقدام متقابل می کند/ غربی ها و عربستان در ترور سفیر روسیه دست داشته اند/ایران نگران اقدام آمریکا و عربستان ضد اردوغان است/ 14 اتهام علیه محمود صادقی تأیید شد/ وام های با سود بالای مسکن به درد اقشار بی خانه نمی خورد
کد خبر: ۳۴۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۵ 21 December 2016
در صورت لزوم ایران در مقابل بد عهدی برجامی آمریکا اقدام متقابل می کند
تابناک فارس: مسعود گودرزی،نماینده مردم ممسنی و رستم گفت:توافق هسته ای یک قرارداد سیاسی است و الزاما دولت های مذاکره کننده باید به مفاد آن عمل کنند، حال اگر کشوری آن را اجرا نکرد راه برای عمل متقابل طرف مقابل باز می شود، بنابر این در شرایط کنونی تشکیل کمیسیون مشترک برجام بسیار ضروری است تا پس آن مشخص شود که اگر این ساز و کارها نتیجه بخش نبوده؛ ایران به صورت انفرادی اقدام به عمل متقابل در برابر بدعهدی آمریکایی ها کند.
 
غربی ها و عربستان در ترور سفیر روسیه دست داشته اند
نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی گفت: تحلیل رسانه های غربی نشان می دهد که رژیم سعودی، آمریکا و کشورهای اروپایی  از همگرایی ایران،ترکیه و روسیه  به شدت خشمگین هستند.
وی در ادامه افزود: ترور سفیر روسیه احتمالا با مشارکت سیا و حتی برخی افسران ناتو انجام گرفته تا قدرت مانور کرملین در معادلات جنگ سردی که غرب دنبال می کند ، محدود شود.
وی تصریح کرد: ترور سفیر روسیه در ترکیه در حقیقت حمله حامیان تروریسم تکفیری به خاک روسیه و ترکیه به تلافی همگرایی تهران،آنکارا و مسکو است.
جمالی نوبندگانی گفت: برخلاف محاسباتی غربی ، کرملین با ترور سفیر روسیه در همگرایی برای جنگ با تروریسم راسخ تر می شود تا در مقابل غرب اعاده حیثیت کند.
 
ایران نگران اقدام آمریکا و عربستان ضد اردوغان است
وی در ادامه افزود: جریانات مشکوک که با سیا و رژیم سعودی در ارتباط هستند ممکن است بر علیه شخص اردوغان وارد عمل شوند و تهران به شدت نگران این مساله است.
 
14 اتهام علیه محمود صادقی تأیید شد
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از وارد دانستن ۱۴ مورد از ۱۶ مورد اتهامی محمود صادقی خبر داد و گفت که این هیات اظهارنظرهای این نماینده مجلس در مورد حساب‌های قوه قضاییه، یاشار سلطانی، قانون اساسی و شهید بهشتی و چند مورد دیگر را خارج از حیطه وظایف نمایندگی تشخیص داد.
 
وام های با سود بالای مسکن به درد اقشار بی خانه نمی خورد
رئیس کمیسیون عمران مجلس و نماینده مردم جهرم از ارجاع طرح تحقیق و تفحص از مسکن مهر به کمیسیون متبوعش خبر داد.
رضایی همچنین با انتقاد از نحوه تسهیلات دهی بانک ها در خصوص خانه دار کردن مردم، گفت: تسهیلات با سود بالا به خانه دار کردن مردم منجر نخواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه داشتن مسکن حق مسلم هر خانواده ایرانی است، افزود: در شرایط فعلی و شیوه تسهیلات دهی کنونی بانک ها تنها برخی از اقشار متوسط به بالای جامعه امکان خرید خانه را خواهند داشت. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار