فرماندار اردکان با اشاره به نیازهای آموزشی شهرستان بر لزوم نوسازی مدارس و ساخت واحدهای آموزشی جدید در منطقه تأکید کرد.
کد خبر: ۳۴۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ 21 December 2016
به گزارش تابناک یزد،هادی مقیمی  در دیدار با مدیرکل نوسازی مدارس استان افزود: شهرستان اردکان همواره در زمینه‌های آموزشی و پرورشی در استان سرآمد و ممتاز بوده و با توجه به افزایش سالانه جمعیت دانش‌آموزان، تعداد مدارس کنونی جوابگوی این جمعیت نخواهد بود.
وی به کمبود اعتبارات دولتی در این خصوص اشاره و اظهار داشت: متأسفانه با بودجه محدود دولتی تنها می‌توان بخشی از نیاز شهرستان به نوسازی مدارس فرسوده را برطرف کرد و لازم است سازمان نوسازی مدارس استان نگاه ویژه‌ای در این خصوص داشته باشد.
فرماندار اردکان با تقدیر از همت خیران مدرسه‌ساز، خدمات آنان را در این راستا ستود و گفت: با توجه به گستردگی جغرافیایی و پراکندگی مدارس در بخش‌های سه‌گانه شهرستان، استفاده از خیران بومی و سوق‌دادن آنان به سمت ساخت و مرمت مدارس فرسوده و بازسازی آن‌ها می‌تواند کمک‌کننده باشد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردکان نیز در این دیدار ضمن تشریح وضعیت مدارس گفت: تا سال 1404 نیاز به 11 مدرسه جدید در اردکان وجود دارد.
محمد اشرفیان افزود: امسال یکهزارو 119نفر به تعداد دانش‌آموزان افزوده شده و پیش‌بینی می‌شود در سال آینده این رقم به 1200 دانش‌آموز برسد.
محمدرضا عارفی مدیرکل نوسازی مدارس استان در این نشست در زمینه مساعدت و همکاری لازم برای نوسازی و ساخت مدارس جدید در اردکان قول مساعد داد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار