فرمانده انتظامی کنگاور گفت: هفتمین دوره مسابقات حفظ قرآن نیروی انتظامی شهرستان های شرقی استان کرمانشاه روز چهارشنبه به میزبانی شهرستان کنگاور برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷ 21 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،سرهنگ حسین براری روز چهارشنبه در حاشیه این مسابقات افزود: جمع زیادی از کارکنان نیروی انتظامی و خانواده هایشان از شهرستان های کنگاور، صحنه، هرسین و سنقر و کلیایی در این دوره از مسابقات شرکت کردند. 
وی با بیان اینکه در پایان این مسابقات سه نفر از آقایان و سه نفر از بانوان به عنوان نفرات برتر معرفی می شوند، افزود: نفرات برگزیده به مسابقات استانی و در صورت کسب امتیاز به مسابقات سراسری ناجا اعزام خواهند شد. 
وی بیان کرد: برای نیروی انتظامی کنگاور افتخار بزرگی است که به تأسی از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در ترویج فرهنگ قرآنی در سطح نیروهای مسلح پیشگام باشیم. 
سرهنگ براری با اشاره به اینکه امروز بیش از هر روز دیگر نیازمند نشر قرآن در جامعه به ‌ویژه میان نسل جوان و نوجوان هستیم و نیز با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با تربیت 10میلیون حافظ قرآنی، بیان کرد: حفظ قرآن کریم راهی برای درک مفاهیم آیات وحی است و به حمد الهی جمهوری اسلامی ایران گام‌های بزرگی را در سال‌های اخیر در جهت نشر فرهنگ قرآنی برداشته است. 
به گزارش ایرنا، این مسابقات از صبح روز چهارشنبه در سرسرای علامه طباطبایی شهرستان کنگاور در حال برگزاری است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار