فرماندار سرپل ذهاب کمبود اعتبار را مهمترین مشکل بخش فرهنگ و هنر این شهرستان دانست و گفت: انجام کارهای فرهنگی زمان بر و نیازمند تخصیص اعتبار کافی است.
کد خبر: ۳۴۷۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ 22 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا جهانبخش حیدری روز پنجشنبه در نشستی با اهالی فرهنگ و هنر سرپل ذهاب و بررسی مشکلات و مسایل آن ها، بابیان اینکه افرایش اعتبار بخش فرهنگ و هنر نیازمند اهتمام بیشتر دولتمردان است افزود: در صورت انجام کارهای فرهنگی، بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی کاهش می یابد.
وی اظهار کرد: از همه تلاش و توان خود برای بهبود اوضاع و رونق بخشیدن به انجام کارهای فرهنگی و هنری در شهرستان استفاده خواهیم کرد و دغدغه رفع مشکل در این بخش ، در دستور کار مسوولان امر خواهد بود.
وی اضافه کرد: تاکنون به علت نداشتن بودجه کافی، پیشرفت فعالیت های فرهنگی و هنری با مشکل مواجه بوده و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز در صدد کمک به هنر و هنرمندان خواهیم بود. 
شهردار سرپل ذهاب نیز در ادامه این جلسه گفت: وجود محدودیت ها و کمبودهای مالی یکی از دغدغه های مهم هنرمندان این شهرستان است و برای رفع مشکل باید تلاش های بیشتری صورت گیرد.
علیرضا قطره ای، نوسازی و تغییر در نمای ظاهری شهر و ساخت زیربناهای لازم همچون تامین روشنایی شهر، احداث جداول و بلوار، آسفالت جاده و ساخت استخر را از مهم ترین فعالیت های شهرداری سرپل ذهاب بیان کرد و افزود: این طرح ها هم اکنون از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردارند.
پیگیری برای اتمام فرهنگسرا و واگذاری به نهادهای فرهنگی و هنری از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح شد.
درخواست واگذاری فعالیت ها و نهادهای فرهنگی و هنری به هنرمندان و تخصیص اعتبار و مکان مناسب و به ویژه سپردن فرهنگسرای تازه تاسیس شهرداری به سمن (سازمان مردم نهاد) فرهنگی و هنری آژین از مواردی بود که چند تن از هنرمندان و انجمن های هنری در این جلسه مطرح کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار