آیت‌الله علم‌الهدی ظهر امروز در نماز جمعه مشهد :
آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه‎‌های نماز جمعه امروز مشهد گفت: اگر فروش نفت رشد اقتصادی است، پس عربستان سعودی رشد اقتصادی‌اش از همه دنیا بالاتر است! و مگر فروش نفت رشد اقتصادی است؟ و تازه این نفتی که شما فروختید، پول‌هایش به علت تحریم‌ها به کشور برنگشت!
کد خبر: ۳۴۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳ 23 December 2016
به گزارش تابناک رضوی، آیت‌الله سید احمر علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه این هفته، 3 دی‌ماه در حرم امام رضا(علیه‌السلام)، با اشاره به وضعیت و موقعیت ایران در منطقه و جهان، افزود: مشکل ما در فروش نفت نبود، مشکل ما در انتقال پول نفت به داخل کشور و صرف در اقتصاد کشور بود، این پول‌ها که نیامده، آقای وزیر می‌گوید ما نفت فروختیم، پس پول‌هایش کجا رفت؟
 
عربستان بالاترین رشد اقتصادی‌ دنیا را دارد اگر فروش نفت ملاک رشد اقتصادی باشد! / 127هواپیماربایی ناکام مانده در ایران در 30 سال 
 
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر این‌که دولت باید آمار مستند به مردم ارائه کند، تصریح کرد: یک‌چیزی هم که می‌خواهند به مردم بگویند، مستند و با دلیل به مردم بگویند که مردم قانع شوند و این‌که می‌گویید به فاصله 6 ماه، 7.4 دهم رشد اقتصادی داشتیم، پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا به فاصله 6 ماه این‌قدر رشد نمی‌کند، ما چطور این‌قدر رشد داشتیم؟
 
وی ادامه داد : آمارها باید مستند باشد؛ 7.4 دهم رشد اقتصادی را این‌طور نیست که فقط اقتصاددان‌ها بفهمند، همه مردم می‌فهمند، همه مردم باسواد هستند، این به چه دلیل؟ بعد آقای وزیر بیاید توجیه کند و بگوید علت این‌که رشد اقتصادی ما بالاتر بوده به خاطر این‌که امسال نسبت به سال گذشته ما مقدار زیادی نفت فروختیم!
 
امام جمعه مشهد همچنین در قسمتی دیگر از سخنان خود، پیروزی رزمندگان اسلام در حلب را نشانگر قدرت نظامی ایران و شکست توان مستشاری ناتو در مقابل مستشاران سپاه اسلام اعلام کرد.
 
آیت‌الله علم‌الهدی همچنین با اشاره به ناشناخته‌ماندن سپاه توسط جهانیان درباره توان حفاظتی سپاه از حیثیت و آبروی نظام اسلامی اظهار کرد: الآن 30 سال است حفاظت هوایی به دست سپاه پاسداران است و در این مدت 127 مورد هواپیماربایی در این مملکت داشتیم که ناکام ماند.
 
وی افزود: در یک هواپیماربایی 27 تروریست خانوادگی دخالت داشته‌اند و ایثارگران مدافع ما و محافظان هواپیما فقط دو نفر بودند و این دو نفر مقابل 27 تروریست که می‌خواستند هواپیما را ببرند موفق شدند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
اولند مگر رشد تولید نفت عربستان از سال گذشته تا به امسال چقدر بوده تازه کاهش هم داشته و تولید نفت ایران از سال گذشته تا به حال چقدر بوده دوماً چه خوب چه بد همین پول نفت است که دارد چرخ اقتصاد ایران از حقوق کارمندان گرفته تا عمران وصنایع اگه نباشد که ول معطلیم سوما اقتصاد مقاومتی یک شبه زائیده نمیشه وباید زیر ساخت آن را بوجود آورد با چه پولی بازهم میشه پول نفت اینقدر پول نفت را خوار نکنیم لااقل حالا حالا ها ما محتاج پول نفتیم میدونم ثبت نمیشه ولی باز نوشتم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار