امام جمعه شهرکرد:
نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه فضای باز مطالبه گری باید در شان نظام اسلامی باشد، گفت: فضای مطالبات در نظام اسلامی باید باز باشد.
کد خبر: ۳۴۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲ 24 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های نمازجمعه شهرکرد افزود: نباید مقابل افرادی که مطالبه گر درخواست ها، مطالبات مردم و حقوق شهروندی هستند، ایستاد و جلوی انتقاد آنها را بست.
امام جمعه شهرکرد گفت: در نظام اسلامی اقتدار دولت ها نباید صداها را خفه کند، چرا که جلوی رشد و ترقی کشور را می گیرد.
حجت الاسلام نکونام به ایجاد وحدت و همدلی و همراهی در استان تاکید کرد و اظهار کرد: استان چهارمحال وبختیاری در سال های گذشته در سایه تفرقه، چند دستگی و گروه های مختلف آسیب های زیادی دیده است.
وی افزود: با انسجام، همدلی و همراهی در استان می توان به ضرورت های مهم استان و مطالبات استانی و ملی به خوبی دست پیدا کرد.
امام جمعه شهرکرد با اشاره به سالروز بزرگداشت حماسه 9 دی افزود: این روز تاریخی، ماندگار و درس آموز برای بشر است که همه بدانند انقلاب اسلامی در سایه حضور و بصیرت و پیوند با امامت و ولایت راه خود را ادامه داد و بر توطئه ها پیروز شد.
حجت الاسلام نکونام اظهار کرد: از این روز برای آن سخن گفته می شود تا مدام این واقعیت و حقیقت در جامعه مورد توجه و تذکر قرار گیرد.
وی درادامه به روز ملی ثبت احوال و سالگرد تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: با این فرمان به موفقیت های بزرگی دست پیدا کردیم.
وی همچنین به پنجم دی ماه روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی و هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی اشاره کرد و گفت: امید است بتوان با تلاش های این نهضت جشن ریشه کنی بیسوادی در کشور برگزار شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار