به مناسبت گرامیداشت ۹ دی؛
مراسم غبارروبی مزار شهدا به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه بزرگ ۹ دی صبح امروز(۴ دی) در محل یادمان شهدای گمنام بهشت رضا(ع) شهر ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 25 December 2016

 به گزارش تابناک ایلام؛  این مراسم ساعت 9 صبح امروز با حضور جمع کثیری از اقشار مختلف مردم و مسئولان فرهنگی و اجرایی، با قرائت فاتحه، نثار گل و غبارروبی مزار شهدا گمنام  برگزار شد.

حجت‌الاسلام چراغی پور، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در حاشیه برگزاری این مراسم، اظهار کرد: برنامه‌های هفته گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی با تجدید میثاق با آرمان‌های بلند شهدای والامقام در این استان برگزارشده است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 وی، بابیان اینکه مردم ولایی و شهیدپرور استان ایلام همواره تبعیت خود را از مقام عظمای ولایت درصحنه‌های مختلف به نمایش گذاشته‌اند، گفت: در این هفته برنامه‌های متنوع فرهنگی با حضور اقشار مختلف مردم در نقاط مختلف این استان برگزار خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم عنوان شد: این مراسم به‌عنوان تجدید میثاق با آرمان‌های بلند شهدا و امام شهدا و مقام معظم رهبری است و میثاق با ولایت است و هرگز از امام و مقتدای خود جدا و دست درنخواهیم داشت.

همچنین در این مراسم بر حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در برنامه‌ها و مراسمات گرامیداشت حماسه نهم دی در نقاط مختلف کشور به‌ویژه استان ایلام تأکید شد.

گفتنی است، حضار شرکت‌کننده در این مراسم بعد از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام، به دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام رفتند./م

 
 
شبستان

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار