بسیج هنرمندان شهرستان دشتی در بیانیه‌ای اعلام کرد: فتنه 88 برآمده از اراده دشمنان آشکار و پنهان و حتی نیروهای برانداز داخلی و خارجی در مصاف با انقلاب، ولایت، نظام و ملت اسلامی بود.
کد خبر: ۳۴۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ 25 December 2016
بسیج هنرمندان شهرستان دشتی در آستانه یوم‌الله 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

حماسه 9 دی در برائت از فتنه‌گران و تجدید میثاق با آرمان‌های امام‌خمینی(ره)  و رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز تجلّی غیرت دینی ملّت شریف ایران به‌وجود آمد.

شعله‌های بیداری و بصیرت میلیون ها نفر از امت اسلامی فروزان شد و برای پوز فتنه‌گران داخلی و با حمایت‌های شیطان بزرگ امریکا و انگلیس خائن به خاک مالیده شد.

روز نهم دی ماه پرچم آگاهی، بصیرت و دشمن‌ستیزی را در این کشور بر افراشته نگه داشت. 9 دی با حضور مردم توطئه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی مبدل کرد.

این بیانیه یادآور شد: حضور باشکوه 85 درصدی مردم ایران در انتخابات 22 خرداد 88 که می‌توانست فرصتی برای تثبیت پایه‌های اقتدار نظام و شتاب فزاینده کشور همراه با پیشرفت، توسعه اقتصادی و تعامل همه جانبه بوجود آورد در سایه فتنه‌انگیزی دشمنان انقلاب اسلامی در داخل و خارج و روا داشتن ظلم، تهمت تقلب به چالش علیه استقلال، امنیت ملّی و استحکام نظام اسلامی در عرصه فراملّی تبدیل شد که مردم هیچ‌وقت آن‌را از یاد نخواهند برد.

این بیانیه تاکید کرد: اگر رهبری هوشمندانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری و حضور امت مسلمان ایران، توام با بصیرت و انقلابی مردم نبود می‌توانست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با خطرات جبران ناپذیری مواجه سازد.

در پایان این بیانیه آمده است: لذا ما از امت همیشه در صحنه و با بصیریت شهرستان دشتی در طیف های مختلف دعوت می‌کنیم تا در شب 9 دی ماه در مصلای امام خامنه‌ای شهر حضور یابند و بیعت مجدد خود را به نمایش بگذارند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار