امام جمعه لار طی دیدار با سپاه حفاظت فرودگاه بین المللی لارستان با اشاره بر ۳ مسئله خدمت به مردم، حفظ امنیت و حفظ آبروی نظام اسلامي بر اهمیت کار این بخش از فرودگاه تاکید کرد.
کد خبر: ۳۴۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱ 25 December 2016

به مناسبت پنجم دیماه سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی، جمعی ازمسئولین ادارات وارگانهای مستقر در فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان به همراه فرماندهی و پرسنل سپاه حفاظت، باحجه الاسلام موسوی امام جمعه لار دیدارکردند.
 
امام جمعه لار در این دیدار ضمن گرامیداشت سالروز دستور تاریخی امام(ره) مبنی برتشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی و با اشاره بر ۳ مسئله خدمت به مردم، حفظ امنیت و حفظ  آبروی نظام اسلامي  بر اهمیت کار این بخش از فرودگاه تاکید کرده  و در این راستا گفت: در دین مبین اسلام عبادت منحصر به زمان و مکان خاصی نیست و هر کاری که به قصد رضای خداوند و خدمت به خلق باشد عبادت محسوب می شود. 
airport-sepah
حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: این مهم تا جایی ارزش دارد که طبق احاديث کسی که فقط سعی در رفع مشکل مومنی کند به اندازه ۹۰۰۰ سال عبادت ثواب دارد حال باید بنگریم که آیا اگر تمام عمر عبادت کنیم می توانیم به اندازه عبادت خدمت به مردم  اجر داشته باشیم.
امام جمعه لار در ادامه امنیت را یکی از اساسی ترین رکن جامعه برشمرده وبا اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) گفت : امنیت و سلامتی ۲ نعمتی است  که بسيار حائز اهميت است و تا زمانی كه از دست نرود کسی قدر آن را نمیداند وهمچنین بر در خصوص تاثیرات روانی نا امنی برفضای جامه مطالبي ارائه نمودند.
امام جمعه لار درادامه  ضمن قدردانی از زحمات مسئولین وکارکنان فرودگاه بويژه پرسنل سپاه حفاظت هواپیمایی اظهار امیدواری کرد که با تلاش ونیت خالص بتوان در راستای موضوعات مطرح شده شاخص ودر منطقه الگو بود.
گفتنی است که به همین مناسبت همچنین طی مراسمی که با حضورجاهدی فرماندهی سپاه لارستان و مسئولین فرودگاهی در محل سالن تشریفات فرودگاه برگزار شد،  از سوی مهندس صولتی مدیرکل فرودگاه لارستان از زحمات سروان جاماسب فرماندهي و نيروهاي سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه بین المللی لارستان تقدير گرديد
 airport-sepah2
ياد آور ميشود كه در سالهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی، کشور درگیر مبارزه با ضد انقلاب و جنگ تحمیلی بود، دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به منظور وارد آوردن فشار مضاعف بر نظام نوپای ایران اسلامی اقدام به ربایش چندین فروند هواپیمای فاقد گارد امنیت پرواز کرده و باعث پایین آمدن ضریب امنیتی در پروازها به واسطه انجام مداخلات غیرقانونی شدند. بدین ترتیب و با توجه به وظیفه تصریح شده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قانون اساسی مبنی بر پاسداری و نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، این ماموریت حساس و خطیر نیز در ۵ دیماه ۱۳۶۳ با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) «مبنی بر تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی» به سپاه محول گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار