دبیر همایش‌های فصلی اوج هنر در استان یزد از برگزاری بیستمین همایش و چهارمین گردهمایی بزرگ هنرمندان مدافع حرم استان یزد در ایام الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۳۴۹۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶ 27 December 2016
به گزارش تابناک یزد،عالیه مهرابی، دبیر همایش های فصلی اوج هنر در استان یزد با اشاره به برگزاری بیستمین همایش فصلی اوج هنر اظهار کرد: این همایش با موضوع مدافعان حرم و شور انقلابی، مدافعان حرم و ولایت مداری، مدافعان حرم و استکبارستیزی، من انقلابی ام (اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و عزت ایران اسلامی) برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این همایش همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد افزود: سبک زندگی و اقتصاد، تجمل گرایی و تبعات اقتصادی اجتماعی با محوریت طنز، زمستان سروده ها (حداقل سه رباعی یا دوبیتی) از دیگر موضوعات جشنواره است.
مهرابی شاعران زیر ۲۰سال، شاعران ۲۰ تا ۴۵ سال، شاعران ۴۵ سال به بالا، شعر کودک و نوجوان، شعر محاوره و ترانه و شعر سپید را از بخش های همایش برشمرد.
مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان استان یزد مهلت ارسال آثار را ۲۵ دی ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق رایانامه Owjhonar@gmail.com ارسال نمایند.
مهرابی همچنین از برگزاری چهارمین گردهمایی بزرگ هنرمندان مدافع حرم استان همزمان با اختتامیه بیستمین همایش فصلی اوج هنر در دهه فجر خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار